2011. július 6., szerda

Házon kívül

Egy ideje már tervezem, hogy összeírom, milyen nyilvános helyeken etettem eddig Gergőt. Olyan diszkréten és észrevétlenül tettem mindezt, hogy H-S Kata sem távozott volna felháborodva a helyszínről. ;)

Igyekszem időrendi sorrendben haladni, de nem biztos, hogy sikerül.

- IKEA: tulajdonképpen nem volt nyilvános, mert elvonultam Gergővel a baba-mama szobába, de közben beengedtem egy anyukát pelenkázni, úgyhogy ez is ér;
- Westend tetőterasz;
- gyógytornász várójában;
- vendégségben kétszer;
- fodrásznál: korábban érkeztem, Gergő megéhezett;
- esküvőn: baba-mama szoba, de akkor is házon kívül;
- Harapó Mókus Vendéglő;
- Siófok, szabadstrand;
- Állatkert: egyszer a gorillák és a Madagaszkár-ház közötti viszonylag eldugott padon, egyszer pedig a baba-mama szobában;
- Vörösvári úti McDonald's.

Ezeken kívül számtalanszor etettem a kocsiban. A helyszín elég változatos: Gödön a kertben (a házban hideg volt, csak arrafelé volt dolgunk) és a ház előtt, a mogyoródi aquaparkban (rendezvénysátras lagzi), Siófokra menet kétszer, onnan vissza szintén kétszer.

Eddig ennyi. A lista folyamatosan bővül. :)

2 megjegyzés:

  1. http://networkedblogs.com/kiiA9
    ez hatalmas :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez kész!! :)))) Simán ráadnám Gergőre, ha nem tomboló hőség lenne éppen...

    Annak a kommentelőnek pedig csak gratulálni tudok, aki alapvető illemet emleget a nyilvános szoptatás kapcsán. :))))))

    VálaszTörlés