2013. május 25., szombat

Kikapcsolódás

Nem panaszkodom, mert az össze-vissza időjárás ellenére elég jól alszik Gergő (a ma esti... azaz már tegnapi... szóval, a péntek esti altatásról nem akarok beszélni, talán majd máskor), nem is ezért nem írok mostanában rendszeresen. Az ok sokkal prózaibb. Nem egyértelmű ugyan Bubu bűnössége, mert olyankor is beüt a krach, amikor nincs bekapcsolva, de a megelőzés érdekében nem kapcsolom be, amikor Péternek fontos dolga van. Az van ugyanis, hogy ha mindkét gép be van kapcsolva, szakadozik a wifi, és Péter szerint egyértelműen Bubu hibája. Igaz ugyan, hogy gyakrabban történik, amikor használom, de szerintem akkor sem mindig ő a ludas. Azért, mert már 6,5 éves (jesszusom, a 30. szülinapomra kaptam), még nem kell mindent az ő számlájára írni. OK, azt én is észrevettem, hogy a blogspot-ot nem szereti a rendszer, úgyhogy amikor mégis bekapcsolom, mert Gergő elaludt, és pl. sürgős matricacserélési dolgom van, akkor sem írok ide. Tudom, írhatnám word-ben, aztán egy mozdulattal átteszem és publikálom, de már olyan nagyon régen használtam word-ot, hogy valahogy nincs hozzá kedvem.

Ha pedig már mindent elintéztem, amit a korlátozott géphasználattal lehet, és nincs kedvem pl. ablakot pucolni, akkor ilyesmit hurkolgatok össze egy alvásidő alatt. Régen szemeztem a mintával, nagyon kíváncsi voltam, hogy néz ki élőben. Hát, így. Legalábbis szerintem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése