2013. május 14., kedd

Újabb kimenő

Miután az első mozizás jól sikerült, a gyerekek simán elaludtak az apukákkal, gyorsan megszerveztünk egy újabb kimozdulást. Ezúttal hárman mentünk. A filmet én láttam meg, azt hiszem, egy reklámban, a többiek pedig buzgón rábólintottak, mert mind a sztori, mind a szereposztás ígéretes volt. Nem is csalódtunk.

Úgy alakult, hogy Péternek lazább volt a napja, így nem sokkal Gergő ébredése után testületileg elautóztunk a Duna Plazába, átvettük a lefoglalt jegyeket, és még a játékboltba is sikerült beugrani (időtlen idők óta műanyag síneket keresünk a Thomas Take-and Play mozdonyokhoz, de eddig csak egy hajlíthatót találtunk, ami nem rossz, de a sokdarabos szett mindig pont akkor nincs, amikor keressük).

Kicsit később ültünk le a helyünkre, de még semmiről sem maradtunk le, maximum néhány előzetesről. A film szenzációs volt. Azt hittem, tele lesz klisékkel, és attól is tartottam, hogy annyi esküvős filmet készítettek már, hogy sok újat nem tud adni. Tudott. Nyilván a szereposztás is segített (Diane Keaton, Robert de Niro, Susan Sarandon, Robin Williams...), de tényleg nagyon jó film volt. Már javában a vége felé jártunk, amikor bevillant, hogy egy jó órája eszembe sem jutott, hogy mi lehet otthon. Amikor ezt megosztottam a többiekkel, ők bevallották, hogy nekik egyáltalán nem jutott eszükbe. :) Ez volt az egésznek a lényege. Nem kellett semmire sem figyelnünk, hiszen a gyerekeinket jó kezekben tudtuk.

Azzal pedig sem árulok el semmit a sztoriról, ha elárulom, hogy szerda óta (mert aznap voltunk) ez a dal van a fejemben, mert ez volt a zárózene (ha van ilyen szó). :)


Az egyik lány férje zárójelben megkérdezte, hogy ezentúl rendszeresen fogunk-e ilyet csinálni. Remélem, csípőből igent mondott. :) Annál is inkább, mivel alig 2 hónap múlva születik a második babája, és utána nem nagyon tud majd jönni egy ideig. Sűrű 2 hónapnak nézünk elébe, úgy érzem. :)

Óvatosan nyitottam az ajtót, hátha megint alszanak a fiúk, de kiderült, hogy nem pont úgy alakult az este, mint a múltkor. Miután otthagytak engem a lányokkal, Gergő fagyit kért, úgyhogy csaptak egy pasis délutánt-estét, és elmentek a Daubnerba fagyizni, aztán az Aldiba szalámiért (Gergő nyelvén szamáli :D). Amikor hazaértem, éppen a kádban ült és vígan vonatozott (Thomasos fürdőjáték is van ám, nagyon durva). Jó volt az is, amikor arra értem haza, hogy alszik, de ez is jó volt, hogy a film után belefért az altatás. Mondjuk, meglepődtem volna, ha nem fér bele, mivel most egy bő órával hamarabb kezdődött a film.

Megyek, és nézem a következő megnézendő filmet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése