2013. október 15., kedd

Hol dolgozzon apa?

Azt már pár éve eldöntöttük, hogy ha Péter itthonról dolgozik, akkor azt a hálószobából tudja megtenni, mert az nem működik, hogy mindannyian a nappaliban héderelünk egész nap. Péter nem tud dolgozni tőlünk, zavarja a gyerekműsor, a hancúrozás, a játék, hogy Gergő állandóan próbálja őt bevonni, minket pedig az zavar, ha rádiót szeretne hallgatni munka közben, ha hangosan beszél a fülessel... Ennek megfelelően évek óta a hálószobában dolgozik. Jobb híján az ágyon. Van ugyan a szekrénysorba építve egy pici asztal, de az mindenre jó, csak dolgozni nem. Úgy tűnt, a szobacserével ez is megoldódik, mert más egy picit a két szobában az ajtó és az ablak elhelyezkedése; éppen annyira, hhogy jobban el lehessen helyezni egy asztalt, ráadásul éppen 3-ason, megfelelő irányban tudna dolgozni. Paravánban vagy térelválasztó szekrényben gondolkoztam az ágy és az asztal közé, de addig még nem jutottam, mert úgy voltam vele, hogy arra majd ráérünk akkor, ha már látjuk, mennyi hely marad.

Kezdetem eldöntöttnek tekinteni a kérdést, egyetlen kérdés az volt a hálószoba berendezésével kapcsolatban, hogy milyen legyen az ágytakaró, ugyanis bárhogy is néztem, az ágy a 3-as és 8-as terület határára kerül, de a dolgozósarok nem való a hálószobába, máshova kell tenni, a legjobb lenne arrébbtolni az ágyat, hogy csak 3-ason legyen, és akkor nincs gond az ágytakaróval.

Sok sakkozás után mégis a paravános megoldás tűnt a legjobbnak. Összedörzsöltem a tenyerem, a jól elvégzett munka miatti elégedettséggel dőltem hátra, és közöltem Péterrel, hogy a későbbiekben egy paraván mögött kell dolgoznia, ahol a fényt valami mesterséges világítótest, pl. kislámpa fogja szolgáltatni. Elkerekedettt szemmel annyit fűzött hozzá, hogy Ne szórakozz!. Szerintem sem ideális, de ez tűnt a legjobbnak, viszont Péter annyira megrémült a paravántól, hogy azonnal megkérdezte, mit ajánlok még. Ekkor vázoltam neki, hogy már csak az étkezőasztal maradt, ott is két helyen ülhet (1-esen, ami őt elemileg támogatja, másrészt karrier terület), de akkor mindenképpen kell függöny arra a teraszajtóra, hogy kevésbé legyen gáz.

Kb. 5 perc alatt eldöntöttük, hogy az a fal, amin a 6-os és az 1-es terület találkozik (meg a 8-as, de most az nem érdekes), ezüstös lesz, a függöny pedig világoskék vagy fehér (amilyet kapunk) körmintás, az étkezőasztal fehér, a székek szintén.

Az ágytakarótól eljutottunk odáig, hogy amit eleve kizártunk (a nappaliban kialakított dolgozósarkot), mégis meg kellett oldani. Ha nagyon nem férünk el egymástól, ha hangosan kell dolgoznia, ha kell a csend, majd elvonul... a hálószobába... vagy a WC-be, mert neki az is ideális hely lenne dolgozósaroknak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése