2010. augusztus 6., péntek

Büdösbogár


Az orvos szabadságon van, de lépni kellett. Még nem tudja, de elkezdtem szedni az antibiotikumot. Muszáj. Sajnos. :( Túl nagy a kockázat. Anyu beszélt a Lyme-kórral kapcsolatban illetékes kórházzal. Nem vagyok egyedi eset, számtalan sorstársammal találkoztak. Nincs mese, az antibiotikumot szednem kell. Anyu megnyugtatott, hogy amíg a folt látható a lábamon, addig nem kerül be a véráramba a fertőzés, csak a foltnál szaporodnak a baktériumok. Ezek szerint a gyerek egyelőre biztonságban van. Meg kell állítani a folyamatot és nem lesz semmi baj.

Azon vagyok. Csak ne lenne a gyógyszer nagy és büdös. Csak büdösbogárnak hívom. Szerda este kezdtem el szedni, és ha ma este beszedem az esedékes kettőt, már elpusztítottam a szükséges hatodát. Már... inkább még csak a hatodát. :( Nagyon nagy és nagyon büdös. Ha ez nem lenne elég, kettesével kell szednem. Naponta háromszor.


A legszebb az egészben, hogy előtte és utána 1 órával nem szabad enni és inni. Nekem, aki mostanában hirtelen éhezem meg, de akkor azonnal kell a kaja, baromi nehéz számolgatni, hogy mikor vegyem be a gyógyszereket, hogy normális időben lehessen ennem.

Egyszer ennek is vége lesz, és legalább megállítom a nagyobb bajt. Megéri.

3 megjegyzés:

  1. a hirtelen megéhezést és hirtelen pisilni kell üzemmódot ismerem :) olyan, mintha a kölyök megnyomna egy gombot és akkor aztán... :)

    nem lehet összetörni a gyógyszert, mint kiskorunkban és mondjuk...ööö... mézzel bevenni?

    VálaszTörlés
  2. Pontosan olyan. :)))

    Összetörni... Gondoltam rá, de akkor meg az lenne a baj, hogy karcolja a torkom. Kiskoromban is ez volt. :( Meg aztán annyira büdös, hogy nem sok kedvem van macerálni, és elég morzsálódós is. Már, ha egy gyógyszer morzsálódik, de jobban nem tudom. Vasárnap megmutatom. :) Körbehordoztam már otthon is, itt is, mint a véres kardot, mindenkinek tudni kell, mennyire szenvedek. :)))))))))

    VálaszTörlés
  3. Wow, én valahol lemaradtam, de ha jól olvasom lehet gratulálni??!!

    VálaszTörlés