2010. augusztus 25., szerda

Könyvhiány

Krónikus olvasnivaló-hiányban szenvedek. Ha nem is tudtam mindig, mi lesz a követező könyv, legalább sejtettem. Már nem is tudom, hány hete olvastam ki a legutóbbit, és nem láttam a követezőt. Anyuéknál kiszúrtam a polcon James Joyce Ulysses-ét. Mostanában úgyis sokszor jut eszembe Dublin (tulajdonképpen állandóan), pont jó lenne. Azaz lett volna, ha nem felejtettem volna el bepakolni, majd anyuékat megkérni, hogy hozzák el. Mire legközelebb jönnek/megyünk, késő. Péternek van egy halom könyve, de bedobozolva, ahogy minden más. Most, hogy megérkeztek az én cuccaim is, és az ő dobozai tetejére kerültek, esély sincs rá, hogy a lakás felfordítása nélkül könyvet találjunk nekem. A Micimackó és a Kramer kontra Kramer előkerült, de azokat már ismerem. :)

Éppen azon voltam, hogy beiratkozom a könyvtár helyi kirendeltségébe, amikor vasárnap Péter kiszúrta Zitáék polcán azt a könyvet, amiért rágtam a fülét, hogy szedje elő nekem az egyik dobozból. Dan Browntól a Digitális erődöt. Pár napra mentesültem a könyvtárlátogatástól. Nem azért, mintha nem szeretném a könyvtárakat, csak éppen másra kell az értékes idő. Ma sem mentünk át a Szív utcába pakolászni, helyette megsütöttük a fagyasztóban pihenő lazacot. Nem sok van már a nyárból, addig üldögélünk a napos erkélyen, amíg lehet.

A könyvelvonás kapcsán elgondolkoztam, mit is olvastam az idén. Azt hittem, hosszabb lesz a lista, de mentségemre legyen mondva, mással voltam elfoglalva. :)

Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai
John Grisham: Csapdában
Jeffery Deaver: Hideg hold
John Grisham: A végrendelet
Dan Brown: Az elveszett jelkép
Vavyan Fable: Csontfuvola
John Grisham: Ford megyei történetek
Dan Brown: Digitális erőd - folyamatban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése