2010. augusztus 28., szombat

Lábhelyzet

Megérkezett. Hallottam róla, hogy ilyenkor nem ritka az előfordulása, de engem 21 hétig elkerült. Persze, életem során kapta már el görcs a lábam, a jelenséget ismerem. A mai viszont nagyon durva volt. Nem használt a szokásos lábfejhátrafeszítés sem, talán még rontott is a helyzeten. A produkált hanghatások következményeképpen Péter talpraugrott. Azt hitte szegény, hogy nagyobb a baj, annyira jajveszékeltem. Végül sikerült megoldani a helyzetet, de nem volt kellemes. Gondoltam, nem ez volt az utolsó.

Nem tévedtem. Reggel újabb görcs jelentkezett. Ezúttal a talpamban. A helyszín pedig a másik lábam. Mindegy. Túlélhető. Nagyobb bajom ne legyen az elkövetkező kb. 19 hétben! :)

Szerencsére az ízületeim még nem dagadtak fel bucira. Remélem, így is marad! Ami viszont elkerülhetetlen és törvényszerű volt, az a visszereim eldurvulása. Tegnap megállapítottam, hogy lassan a térdemet(!) is eléri. Nem a térdhajlatomat, hanem a térdkalácsomat! Ilyet még nem láttam. Nekem ilyenem is lesz. :)

Ezektől eltekintve jól vagyok, és fel tudom dolgozni a tényt, hogy nem mutatok esztétikusan miniszoknyában. :) Többek között azért, mert nincs is olyanom.

3 megjegyzés:

  1. Szolgálati jótanács: nekem az orvosom előírt magne-b6-ot, ami jelentősen csökkentette ezeket a görcsöket. Persze így is előfordult, hogy reggel (hajnalban) erre ébredtem, de jelentősen kevesebbszer. Kérdezz rá esetleg a szuperdokinál!

    VálaszTörlés
  2. A láb bucisodása még hátra van, majd a 30. hét után... :))) Az legalább nem fáj, de baromi rémisztő... Emlékszem, Anyu egyetlen szandija jött fel össz-vissz a lábamra, még jó, hogy volt olyan idő, hogy nem volt feltűnő, hogy nem zárt cipőben járok. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a Magne-B6 volt az első gondolatom, anyu viszont Calciumot írt elő. :O Megpróbálom ezt, és ha nem jön be, még mindig ott a Magne-B6. :)

    Ne idegesíts! Ezek szerint még nem úsztam meg a bucisodást?! Afene... Télen azért elég furcsán nézék ki szandiban. :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés