2012. március 6., kedd

Az első idei tavaszi séta

Valójában nem is az első, mert szombaton volt egy erőtlen próbálkozás. El akartuk vinni Gergőt hintázni, de olyan nagyon fújt a szél, hogy féltávról visszafordultunk. Vasárnap újra elindultunk, és mivel teljesítettük a távot oda és vissza, ezt tekintem az első tavaszi sétának. Gergő babakocsit kapott a feneke alá, mert másképp nem lehet vele járdán haladni; ha letesszük, elkolbászol vagy ölbe kéri magát, ha viszont ölben cipeljük, lerokkanunk a célig. Volt egy kis virnyák, de egész szépen tűrte a sorsát.

A cél a Duna Plaza volt, azon belül a dm. Fel kellett tölteni a popsitörlő készletet, és újra regisztrálni a bababónusz programra. Az utóbbiban az a szép, hogy megint kaptam kezdőcsomagot. Az mellékes, hogy a fele a szomszédba kerül, mert 6 hónapos korig jó. :) Van benne egy kuponfüzet is, benne egy újabb 50%-os C&A kuponnal. 92-es méretig lehet használni, az még éppen belefér.

Hazafelé benéztünk a Brendonba, mert a neten láttam egy olyan akciót, hogy két óriáscsomag Huggies pelenkához adnak egy pelenkázótáskát. Mivel a jelenleg használatban lévő pelenkázótáska a kocsihoz tartozik, és visszaadjuk hamarosan az egészet a húgoméknak, pont jól jött ez az akció. A táska méretre pont jó. Igaz ugyan, hogy a nagy rekesznek nincs cipzárja, de jó így is. Olyan nagyon sok dolgot már úgysem cipelünk magunkkal kiruccanáskor, de arra jó, hogy ne az én táskámba kelljen mindent beszuszakolni.

Gergő egyetlen pisszenés nélkül tűrte a visszautat, pedig féltem, hogy fogja bírni. Tudja már, hogy nem marad örökre a babakocsiban. :)

2 megjegyzés:

  1. miért adjátok vissza a babakocsiiit? :) vagy ne fantáziáljak? :D

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D

    Áprilisban barát-kisfiú születik. Nekik ígérték a kocsit, mivel addigra Gergő belenő az esernyőre csukhatóba. (Most elképzeltem, ahogy konkrétan belenő a babakocsiba, és nem tetszik... :D)

    VálaszTörlés