2012. március 3., szombat

Pelenka - Pampers active baby

Éppen elérte Gergő a látogatható kort, amikor ajándékba kaptunk egy nagy csomag Pampers-t. Kíváncsi voltam, beválik-e, de valahogy nem jutottunk el odáig, hogy vegyünk. Konkrétan sokkal drágább volt a megszokott (amennyire 2 hónap elég a megszokáshoz :D) márkáknál. Ha már úgy alakult, hogy kaptunk, megvártuk, hogy Gergő elérje a kipróbáláshoz szükséges méretet (3-as), és már csúszott is a fenekére a bari, boci, kutya vagy cica, amelyik először a kezembe került.

Ahogy kinyitottam a zacskót, azonnak megcsapott az illat. Fura krémes illat. Gondoltam, biztosan nagyon ápolja a baba bőrét, és ez valóban így is lehet. Néhány nap múlva bepirosodott Gergő feneke. Különösen a hajlatokban. Fogzásra akkor még nem gyanakodtam, azt hittem, nem töröltem meg rendesen a popsitörlővel és kicsípte. Kicsivel több krémet tettem rá, bevetettem a sudocreme-et, neogranormont is, de nem volt változás. Ezzel párhuzamosan előjött az ekcémám. Nem foglalkoztam vele, mert néhány év alatt annyi mindenre lettem allergiás, amire korábban nem, hogy már nem tudom követni. Ha nagyon bedurvul, bekenem pimafucorttal, de nem keresem már az okát. Amiről tudok (kék, lila, rózsaszín szemfesték, nagy mennyiségű olajos mag...), azokat kerülöm, de nem keresen az újabbakat. Amikor már mindent kipróbáltunk, és csak nem akart javulni Gergő feneke, feltűnt, hogy van valami összefüggés a szemem viszketése és a pelenkázás között. Abbahagytuk a Pampers használatát. Másnapra majdnem teljesen rendbejött Gergő bőre, a szemem nem viszketett, a bőröm is kezdett visszaállni a normál állapotába. Szinte felüdülés volt illatmentes pelenkával beborítani a babapopsit. Utólag rájöttem, hogy az illata azért is zavart, mert elnyomta a szagokat. Tudom, másnak ez pozitív tulajdonság lenne, de én megszoktam, hogy az orrom után is megyek, ha pelenkacserére gyanakszom. :)

Sajnálom, hogy nem vált be, mert tetszett a kiképzése, soha sem folyt ki belőle semmi. Ha elhagynák az illatosítást, talán vennék belőle, de így meghagyom másnak. Nem mondom, hogy soha többet Pampers, mert több fajtája van, azokra még nem került sor, mert mindig volt olyan márka, amit kedvezményesebben tudtunk megvenni, és azok (is) jók.

6 megjegyzés:

  1. Na igen, emlékszem, hogy mikor nyáron otthon voltunk, mi is ilyet használtunk. Aloe vera-s volt vagy mi. Nekem mondjuk bejött, de ugyanez itt nálunk nem illatos, csak a szine és a mintája egyezik meg. És a nedvszivó képessége...

    VálaszTörlés
  2. Nem értem, miért kell illatosnak lennie egy pelenkának. Ha nem érezni, hogy büdös, nem kell kicserélni? :(

    VálaszTörlés
  3. Találkoztam olyna elussal, aminek egy pisi után volt olyan szaga, hogy azonnal cserélni akartam. Na, annál jól jött volna, ha van valami illat, ami elnyomja, mert azért valljuk be, 10 percenként nem cserélünk...

    VálaszTörlés
  4. Jesszus... miből lehetett annak a pelenkénak a nedvszívó része? :O

    VálaszTörlés
  5. Kérdezt a Tesco-t, az Ő termékük volt :-(

    VálaszTörlés
  6. Tescoshoz is volt szerencsénk. :) Az egyik bevált, a másik viszont nagyon nem. Nagyon-nagyon nem. :( Lassan hozzájuk is elérek

    VálaszTörlés