2012. március 9., péntek

Törlőkendő - babylove (dm sajátmárka)

A kezdőcsomagba, amit még Gergő születése előtt összeállítottunk, került popsitörlő is. Gondoltuk, ebből is megpróbáljuk a dm-es verziót. Ha nem válik be, jöhet a következő. Nehezen tudtuk eldönteni, melyik is legyen a sok közül, végül elsőként a zöld csomagolásúra esett a választásunk.

Illatra, tapintásra már az első használat alkamával tetszett. Gergő bőre bírta, engem sem borított el mindenféle kelés, úgyhogy hosszabb távú barátságot kötöttünk. Nem volt összehasonlítási alapom, mivel ez volt az első, amit próbáltunk, de tetszett. Felkerülhetett a rendszeresen beszerzésre kerülő cuccok listájára.

Az elején alig jártam ki a lakásból, az első 6 hétben egyáltalán nem. A bevásárlások így Péterre maradtak, én csak a listát írtam. Az egyik dm-es túra alkalmával azzal jött haza, hogy beszélgetett egy anyukával a dm-ben, és az ő javaslatára vett egy csomaggal a kék csomagolású popsitörlőból próbaképpen. Az anyuka tapasztalata szerint hatékonyabban tisztítja a babapopsit, ha szilárd cucc van benne. Igaza volt. Zongorázni lehet a különbséget. Azóta ez is felkerült az alapdolgok listájára. Kevesebb kell belőle, mert csak és kizárólag nagyobb kihívás esetén használjuk, de mindig van itthon.

Nem mondom, hogy unjuk a zöldet, de egyszer hazahoztunk egy sárga csomagolásút is. Bátrak voltunk/vagyunk, mert úgy néz ki, Gergő bőre -kevés kivételtől eltekintve- mindent bír. A márka kipróbálva, szerettük volna ezt is tesztelni. Hatékonyságát tekintve ugyanolyan, mint a zöld. Az illata krémesebb, a tapintása puhább. Nem tudom, melyiket szeretem jobban, ezért -hangulattól függően- mindkettőből szoktunk venni.

Egyetlen színt nem próbáltunk. A fehéret. Most hirtelen nem tudom, miért. Arra gyanakszom, hogy az ár-érték aránya nem szokott tetszeni, és mivel Gergő bőre nem igényli az extraszenzitív ápolást, nem érzem késztetésnek, hogy a kosárba rakjam. Nem mondom, hogy soha, de valószínű...

2 megjegyzés:

  1. Mi annak idején Johnson-t kaptunk a csomagban, majd kipróbáltam a Pampers-t is. Aztán, mivel nem kaptam itt sehol sem dobozt a kendőknek, ezért otthonról hoztak egyet a látogatók. Nem fogod kitalálni, Dm-eset, fehér kendővel.
    Nos, ha a zöld jó, a kék isteni és a fehér még magasabb kategóriát képvisel, akkor gyorsan próbáld ki a Johnson and Johnson-t, és szerezz magadnak egy jó napot! Nekem a dm-es egyáltalán nem jött be :-( A másik kettő márka évtizedekkel jobb. Sőt - tudom te az illatos termékekért nem vagy oda, de - a J. aloe vera-s kendőjének isteni az illataaaaaaaaaaa :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudom, én kaptam-e a csomagban popsitörlőt, és ha igen, milyet. Szerintem egy pici csomag neogranormon volt. Jó, hogy mondod, mert ezt el is felejtettem. :)
    Pamperst ajándékba kaptunk, majd ő is sorra kerül. Kb. ugyanaz volt a helyzet vele, mint a palankájával...
    J&J popsitörlőt még nem próbáltam, csak a popsikrémet. Van még bontatlan belőle, pedig pici minták... :(
    Sajnos, sok esetben nem Gergő bőre, hanem az enyém a szűk keresztmetszet. :(

    VálaszTörlés