2013. március 12., kedd

Az élet szép

Most látom, hogy idén még nem készítettem listát. Ez durva, pedig annyi szép dolog történt és történik folyamatosan, amit érdemes megemlíteni, ami mellett nem kellene csak úgy elmenni. Összeszedek ezek közül néhányat, ami eszembe jut, mielőtt elfelejtem őket.


Gergő mondatokban beszél és tökéletesen ragoz. Egészen döbbenetes, hogy nemrég még csak annyi ment, hogy aja...

A futóbicikli bevált. Imádja. Csak győzzem követni, ha megindul. :)

Több dalt és mondókát kívülről tud, és elő is adja. Kérésre is, magától is. A Thomas főcímzenéjét angolul halandzsázza.

Végre nem fagyunk szét a játszótéren, és délután is lemehetünk, nincs töksötét már 4-kor.

Beindult az erkélyen a snidling. Ez már a második tavasz, hogy újra kihajt. Tavaly meglepődtem, idén már vártam.

Újra teregethetek az erkélyen. Igaz, még nem száradnak meg a ruhák percek alatt, de másnap tehetem ki a következőt.

Viának hála, hogy nem kell a tavaszi nagytakarítással foglalkoznom.

Hónapos retek a piacon. Imádom, hogy egyre színesebb salátákat tudok gyártani.

Tiszta ablakok (az első esőig, de nem érdekel. :)

Nyári tervek véglegesítése, szervezkedés.

Hiába a fogzás és az éjszakai nyűglődés, a nehezen elalvás, ha egyszer sikerül, akkor délután is képes Gergő 3,5 órát egyben letolni. Ha ez nem lenne, azt hiszem, már régen megbolondultam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése