2010. január 21., csütörtök

Láthatatlan?

Tudom, hogy nem kellene türelmetlenkednem, hiszen még csak 2 nap telt el az interjú óta, mégsem tudok teljesen nyugodtan várakozni. Azzal váltunk el a csajjal, hogy a cégnek nagyon sürgős a dolog, és talán már szerdán menni kell a második körös interjúra. Ehhez képest még ma sem történt semmi. Ha nem kellek, azt is jó lenne tudni. Változatlanul nem élem bele magam, de ez a bizonytalanság borzasztó. Lassan 5 hónapja próbálkozom. Szorít az idő.

Ha ez nem volna elég, még a bankkártyám sem érkezett meg. Két hete kaptam az ígéretet, hogy a hét vége felé tuti megkapom. Ma csütörtök van, holnap lesz az utolsó nap ezen a héten. Ha délelőtt nem érkezik semmi, becaplatok a bankba és az asztalra csapok. Nem jár nekem bankkártya, vagy mi van? Ha most az lesz, hogy nem a számlavezető fiókban igényeltem, akkor sikítok. Amikor 4 éve ellopták a táskám, benne az irataimmal, és új kártyára is szükségem volt, akkor sem a számlavezető fiókban intéztem. Nem volt semmi gond, pár hét alatt készen volt. Akkor nem küldték ki, hanem be kellett mennem a központi bankfiókba. Most kiküldik. Inkább bemennék, csak történne már valami! Grrr....

Láthatatlan vagyok hivatalosan vagy mi van?

2 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel, előbb-utóbb megtalál valami értelmes állás! Meg a kártyád is. És én is megtaláltalak, hogy boldog névnapot kívánjak!!! :)

    Csini lett az oldalad!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.:)
    Kicsit elszórakoztam a csinosítással.:) Ez már a sokadik verzió. Talán már leállok.:)

    VálaszTörlés