2010. január 29., péntek

Reptérközeli kaland

Mivel nem történt újabb módosítás, ma reggel nekivágtam az interjúhelyszín megközelítésének. Októberben alig 45 perc alatt kiértem a reptérre, így egészen tegnap estig úgy terveztem, 10-kor elég lesz elindulnom, hogy 11-re kiérjek. Este megnéztem az útvonaltervezőn, és döbbentem néztem a megadott 1 óra 35 perces kalkulált menetidőt. Jobban megvizsgálva láttam, hogy másik megállót javasolt, mint amit a fejvadász csaj megadott, ott lehet a hiba. Mindenesetre nem mertem szűkre szabni az időt, bő másfél órát szántam az útra. Kiderült, jól tettem. Minden simán ment, jött egyik metró a másik után, és a 200E buszra sem kellett sokat várni, egészen hamar leszálltam a fejvadász által javasolt megállóban. Ekkor kezdődött a neheze. Előttem egy nagy, egyszintes bevásárlóközpont, a közeli távolban egy irodaház. Sehol sem láttam rajta azt a nevet, amit a csaj mondott, de kizárásos alapon elindultam felé. Láttam, hogy a leszállók közül csak én indultam el a főút mentén, akkor azt hittem, arrafelé van dolguk. Hát, nem. Csupán ők nem először jártak arra. Azt hittem, lesz valahol egy átjáró, de amikor már jó sokat megtettem a kocsisorok mellett, és kétségbeesve kerestem, hol lehet egy átjáró, ahol nem a fenekemen kellene lecsúszni az árok szélén, kezdtem begurulni. Persze, mindezt marha magabiztosan műveltem, próbáltam úgy vonulni a főút mentén, mintha minden nap ezt csinálnám.:)

Végre elértem az irodaházat. Ugyan nem az volt a neve, mint amit a fejvadász csaj mondott, de mivel nem láttam másikat, határozottan közöltem a recepcióssal, melyik céget keresem. Kicsit korán érkeztem, de kész voltam a várakozásra. A lány mosolyogva közölte, hogy még nem értem el a célom, hanem tovább kell mennem a járdán, jobbra elkanyarodni, átmenni egy aluljárón, és onnan már látni fogom. Minderre alig 20 percem volt. Ajaj. A lány szerint belefér, de én nem voltam benne biztos. Aztán mégis megcsináltam, pedig nem is siettem. A bejáratnál kicsit zaklattam a hivatalos közeg 2 képviselőjét, aziránt érdeklődtem, kell-e valami igazolványt mutatnom. Igen hülyén éreztem magam, amikor mosolyogva felvilágosítottak, hogy csak cigizni mentek ki. Jól van, na. Mit tudom én, hogy a reptérhez közel milyen szigorúan ellenőrzik az irodákba való betérőket.:)

Arról volt szó, a HR-es csajjal kell találkoznom, éppen ezért alaposan meglepődtem, amikor egy srác jött oda hozzám. Egészen addig azt gondoltam, hiba történt, amíg meg nem láttam a kezében az önéletrajzomat. A srácot követte egy másik srác és egy lány is. 4-en üldögéltünk egy aprócska tárgyalóban, de nem éreztem magam kihallgatáson. Magam is meglepődtem, de nem feszengtem. Megrebbent ugyan a szempillám, amikor hirtelen angolra váltott a fősrác, de nem teljesíthettem rosszul, mert láttam, ahogy az önéletrajzom aljára biggyeszti, hogy angol OK!:) Akármi is lesz belőle, jó volt végre megint igazi interjún részt venni.

Ami egy kicsit aggaszt, hogy a jogsi megléte nem azért került a követelmények közé, mert szép szokás, hanem valamilyen szinten tényleg kell. Ajaj. Ha majd lesz ebből valami, elkezdhetek gyakorolni, és jaj annak, aki szembejön velem.:)

5 megjegyzés:

  1. Ígértek valami konkrét időpontot? Mikorra tegyük keresztbe kezünk-lábunk-egyebünk? :)

    VálaszTörlés
  2. A közeljövőben jelentkeznek. Ez jelenthet bármit. Úgy néztek ki, mint akik visszaszólnak bárhogy is alakul, de láttam én már karón varjút.
    A keresztbetételt köszönöm, mostantól bármikor jól jön.:)

    VálaszTörlés
  3. látom a bankkártya is megjött, ruhát is vettél, és az interjú is megvolt... hajrá Ágiiiii!!! :):):):):):):)

    VálaszTörlés
  4. te jó ég! én kívántam neked boldog névnapot???? ne haragudj, de nagyon rövid az agyam mostanában... szóval, ha nem, így nagyon utólag is, ha igen... akkor is hülye vagyok :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Nem volt célom a köszöntés kiprovokálása, de köszönöm. :D Ja, és nem vagy hülye. A gyerek előtt meg főleg nem mondj ilyet! :D

    VálaszTörlés