2010. január 11., hétfő

Várakozás

Nem csöngetett ma a postás. Egyszer sem, nemhogy kétszer. Ez még nem is lett volna baj, ha csöngetés nélkül (vagy helyett) hagyott volna egy borítékot az ajtóban, a borítékban pedig a bankkártyámat. Ha a PIN-kódot küldik hamarabb, akkor azt. Mindegy, csak valamelyiket. Egyik sem érkezett. Kezd nem vicces lenni a dolog. December 3-án voltam először a bankban, azóta kétszer mentem be, mindkét alkalommal azzal a biztos tudattal, hogy kezemben a kártyával térek haza. Még semmi. Múlt héten felhívtak az online szolgáltatással kapcsolatban, akkor azt hittem, mondanak valamit érdemben, de a srác ezügyben semmit sem tudott. Annyit viszont ő is megjósolt, hogy a hét -mármint a múlt hét- vége felé várhatom a küldeményt. Nem jött be a jóslat, azóta is kártyanélküli vagyok. Nem megy nekem ez a visszailleszkedés.

Tudom, válság van, meg minden, és bár már túl van a társadalom az első sokkon, még mindig könnyű mindent ráfogni, de azt nem szeretem, ha hülyének néznek. Persze, nem hallottam indoklást és okot a tett elkövetésére, csak találgatni tudok, de van egy halvány sejtelmem, hogy spórolási okokból tűzte a tv2 műsorra a Született feleségek 5. évada után a 4-et. Azt hittem, nem készült el a követező évad, bár elég hihetetlennek tűnt, de azért megnéztem az abc honlapján. Amerikában -és sejtem, Írországban is :S- 11 vagy 12 részt leadtak az új évadból, mi meg nézhetjük újra a kettővel ezelőttit. Nem bízták a véletlenre, 2 évaddal mentek vissza, nyertek egy kis időt, addig nem kell megvenni a 6. évadot. Pedig hogy vártam! Inkább vártak volna a 6. évad megvételével és sugárzásával! Azt is jobban viselném. Így viszont, hogy tudok az új évadról, nagyon dühös vagyok. Jó, hogy nem a legelejétől kezdték adni.:S Tudom, hogy ennél nagyobbb problémák is vannak a világban, nekem is vannak nagyobbak, de akkor is. Nyaff.

13 megjegyzés:

  1. Itt múlt héten kezdték adni... Innen nem tudod megnézni? Lehet, hogy hazulról nem működik, de give a try :-) Jan. 26-ig van fent.

    http://www.rte.ie/player/#v=1063590

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem, már hetek óta megy. Így jobban érzem magam.:) Köszi a linket, megpróbálom. Ha nem megy, van még ötletem.(pirulós szmájli) :)

    VálaszTörlés
  3. igen, egy resz volt meg csak... :) szombat este kaptuk el mi is tök véletlenül, nem volt túl izgi... :( (kivéve a lynette-s szálat)

    VálaszTörlés
  4. Már én is láttam.:) Tényleg nem volt túl izgi, de valahogy el kellett kezdeni az évadot.:)
    Moni, a link sajnos, nem működött, de más módszerrel sikerült hozzájutnom.:)

    VálaszTörlés
  5. Igen, előfordulhat, hogy az országon kívülről nem érhető el, de gondoltam, egy próbált megér. De akkor láttad :-)

    VálaszTörlés
  6. Igen, a három lehetséges hiba között a felsorolásban ott figyelt, hogy esetleg nem engedélyezett az adott országban. Egy próbát megért, köszönöm.:)
    Lányok, van még kint hó? Elakadhat egy csomag, ha a héten elküldöm Dublinba?

    VálaszTörlés
  7. Nálunk a hó utolsó maradványait elvitte a tegnapi zuhé, de persze ez Dublinról még nem sokat árul el... :)
    Ettől függetlenül postai akadozásról nem hallottam a hírekben, így nem hinném, hogy gondod lenne.

    VálaszTörlés
  8. Semmi, de semmi hó nincsen hétfő óta. Szárazak az utak. Ma mondjuk esett, de hónak, jégnek nyoma sincs.
    Amúgy most néztem meg a 2. DH részt és ez sem tetszett... :( Régen sokat nevettünk rajta, de most kb egyszer mosolyodtam el csak, már nem tudom, min...

    VálaszTörlés
  9. Köszi, akkor van esély, hogy időben odaér a cucc.:)
    Nekem tetszett, amit eddig láttam, bár tény, hogy nem a vidámság a fő szál.

    VálaszTörlés
  10. Eh, én még egyiket sem láttam :-( Majd, meló után, jövő héten.

    Fura volt nagyon, mert tegnap este a Dublin Mountains-ből még azt mutatták, hogy lánctalpassal tudnak csak felmenni egyes házakhoz, itt pedig ma már 10 fok volt, sok eső, és hónak nyoma sincs. Ide fog érni a csomag időben.

    Ági, ha feladok egy csomagot ajánlva, munkahelyre (hogy jóóó hivatalosnak látszódjék), odaér gond nélkül? Vagy paranoiás vagyok? Túl sok postai lopásról hallottam, s ajándékot küldenék, nem szőnyegmintát... DHL-lel elég drága volna... Vagy menjek biztosra?

    Fura egybeesés, de az egyik ismerősöm ma írta, hogy ikrekkel várandós... Egy fiú, egy lány!

    VálaszTörlés
  11. Moni, Magyarországra szeretnéd küldeni a csomagot? Szerintem, ha ajánlva küldöd, nem lehet belőle baj. Nekem is tűnt már el csomag (én kaptam volna), de az simán lett feladva, még utána sem tudtak nézni, hol akadt el, mert sehol sincs nyoma.:(
    Veronicáéktól viszont kaptam pufis borítékban egy könyvet, 4-én feladták, péntekre a konyhámban volt. Nem tudom, ajánlva adták-e föl, mert most nem otthon vagyok, de amint hazaértek, megnézem a borítékot. Eltettem. Naná.:)
    A DHL és egyéb futár tényleg elég drága. Ha a posta necces, akkor szerintem érdemes megnézni az ír futárt vagy a john francot, hátha jobban megérné. Nekem az utóbbi nagyon bevált.

    VálaszTörlés
  12. Ja, az elakadt csomag Magyarországon belül utazott... azaz kellett volna utaznia.:S

    VálaszTörlés