2010. január 26., kedd

Ruhatár

A január kezd beindulni. 1 héttel ezelőtt még alig tudtam a cég létezéséről, holnapután pedig személyesen is találkozom az illetékesekkel. Múlt héten azzal az információval hívott a csaj, hogy héten tuti nem történik semmi, de tegnap hívott, hogy mégis kaptam időpontot szerdára. Néhány óra múlva áttettük csütörtökre, de így is jó. Változatlanul nem élem bele magam, ez csak egy lehetőség, de jó, hogy már történik valami.

Holnap bevetem magam a városba, és nézek valami interjúra való ruhát. Vékony blézerre gondoltam, amit kabát alá is fel lehet venni anélkül, hogy Michelin babának érezném magam. Feketét vagy szürkét, esetleg pirosat vagy zöldet szeretnék. Elkezdődött a nagy leárazás, remélem, nem fosztották ki az üzleteket!

Ha nincs blézer, kardigán is jó. Nem nagymamásra gondoltam, hanem vékony, csinosabb fajtára, amiben meg lehetne jelenni interjú(ko)n, és később a munkahelyen.

A jelenlegi ruhatáram ezekre nem alkalmas, azaz nem teljesen. Fekete nadrágom már van, az jó lesz, felülre kell valami. Esetleg több valami. Dublinban egész más ruhákra volt szükségem, inkább a kényelem volt a szempont, hogy a parkban és/vagy a házon belül rohangáhassak Annaval. Kényelmes legyen és ne fázzak, más nem kellett. Nem mondom, hogy nem volt olyan ruhám, amiben ki lehetett mozdulni otthonról szórakozni, de most nem elég.

Felturbózom a ruhatáram, aztán jöhetnek az interjúk.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése