2012. augusztus 10., péntek

Olimpia

Nézem én is, pedig alapvetően a világból ki lehet üldözni a sportközvetítésekkel. Nézem, mert nem szimpla sportközvetítés, hanem az olimpia, az meg érdekes. Néhány dolog kikívánkozik belőlem. Lehet, egyedül vagyok a véleményemmel, de ez van.

Zavar a facebookos szurkolás. Az elején talán még én is rányomtam néhány Like gombra, ha beugrott egy kép, de az, ami minden éremszerzés után 0,01 mp-cel van, az valami borzalom. Az olimpiát a tévén keresztül szeretném követni, a facebook másra van. Szerintem. Egy magyar érmet szerez. Felnézek. Visszanézek. Nem találom, hol jártam, mert az facebookot elárasztják a fényképes gratulációk. Basszus, emberek képesek azzal tölteni az idejüket, hogy megfelelő képet keressenek és megírják a párszavas vagy pársoros gratulációt, hogy aztán azonnal megnyomhassák a Publish gombot ahelyett, hogy néznék magát az eseményt. A másik az, hogy az illető éremszerző még véletlenül sem facebookozik éppen, és amennyiben nem barátok, soha a büdös életben nem fogja látni a posztot. Mi pedig, akik látjuk, anélkül is tudjuk. Igen, nagy dolog egy olimpiai aranyérem, de ez nekem kicsit sok... Nem az aranyérem sok (persze, tök sok van már, és ez jó :D), hanem a hisztéria...

Vannak sportok, amiket egyszerűen képtelen vagyok (verseny)sportnak tekinteni. Ilyen pl. a birkózás, a cselgáncs, súlyemelés... Eretnek gondolat, tudom. Máglyára velem! Főleg a birkózással nem tudok mit kezdeni, mert olyan nekem, mint a verekedés a grundon. Mondtam is Péternek, hogy ezzel az erővel lehetne a csúszdázás meg a mászókázás is olimpiai sportág. Persze, kiröhögött. :)

Miért nem szólt valaki a szerencsétlen angoloknak, hogy a lila meg ez a rózsaszín (pink, magenta, vagy mit tudom én...) borzalmasan mutat együtt? Lehet, hogy trendi, de szerintem nem szép, és kész.

A fekete sportolók miért tetováltatják magukat feketével? :) Amikor először láttam, azt hittem, koszos a karja...

Sajnálom, hogy nem nézhetünk többet férfi vízilabdát...

Nem baj, lesz kézilabda este. :)

2 megjegyzés:

  1. :D a hős antik görög csúszda bajnokok emlékére :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D Akkor is vicces a birkózás (és társai), ha a kezdetektől olimpiai szám. :)

      Törlés