2012. augusztus 13., hétfő

Popsikrém - Pelenkakiütések elleni krém cink-oxiddal - Avon baby

Hivatalosan csak csütörtöktől lehet megrendelni, de én már 2 hete hozzájutottam. Kíváncsi voltam már rá, olyan régen beszélnek már róla. Amikor végre megkaptam, alig vártam, hogy rákenhessem Gergő fenekére, de kibírtam a következő pelenkázásig. :) Szerencsére találtam a dobozban néhány szórólapot mintával, úgyhogy nem kellett a kipróbáláshoz felbontani a tubust, csak egy minizacskót használtam fel. Olyan sok volt benne, hogy legalább négy alkalommal elég volt, ha nem ötször, pedig nem óvatoskodtam vele.

Szerencsére Gergő kevés dologra érzékeny (már bőrileg :D), de azért először óvatosan kentem a krémet, és figyeltem a reakcióit. Vigyorgott. Tetszett neki. Nekem is. Az állaga pont jó: nem kenhetetlenül sűrű, és nem is folyik ki az ujjaim közül. Az illata is finom, nekem legalábbis nagyon tetszik. Egyelőre nem bontottam föl a tubust, mert tart még az előző krém, és nem szeretem, ha egyszerre több fel van bontva, de hamarosan bevetésre kerül, és rendszeres szereplője lesz a pelenkázásoknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése