2013. április 2., kedd

Belépő

Ha már előszoba...
Nehéz a miénkkel bármit is kezdeni, mert nagyon keskeny. Pont annyival keskenyebb a kelleténél, hogy beépített szekrényen még elgondolkozni sem érdemes, és annyival hosszabb a kelleténél, hogy az ajtóig minimális fény jusson, úgyhogy elég sötét. Színes falakkal próbáltuk feldobni (vanília és halványlilás), ami nekem ugyan tetszik, de nem lett tőle világosabb. Most csak annyit tudok vele tenni, hogy a meglévő bútorokat tologatom, de tervben van egy nagy tükör (estére szigorúan letakarva, hogy ne jöjjön rám a frász, de nem függönnyel, mert akkor olyan, mintha Sirius Black anyja horkolna mögötte :D), az biztosan sokat segít majd a tágításban. Amíg más nincs, gyűjtöm az ötleteket, inspirációnak szép képeket nézegetek -többek között- a Pinteresten.

1.A színek túl erősek, azaz leginkább a tapétával van bajom, de alapvetően nagyon tetszik.

2. Nyugodt, egyszerű, rendezett. Pont olyan, amilyen én nem vagyok. Talán pont ezért tetszik. :)

3. Ó, igen. Ez már inkább én vagyok. Rendezett összevisszaság. :)
Kiegészítés feng shui szemmel. :)
1.: Zöld tapéta, zöld ajtó.
2.: Zöld fal.
3.: Zöld vagy lilás-bordós fal, piros lámpa, zöld vagy piros alapon a képeken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése