2011. február 4., péntek

Kontroll

Tegnap volt 1 hete, hogy hazajöhettünk a kórházból, ma pedig újra mentünk, ezúttal csak kontrollra. Nem volt egyszerű beilleszteni a kórházlátogatást a napirendbe, végül csak úgy tudtuk megoldani, hogy a hajnal 5 órai evés kimaradt, a 8 órait 1 órával korábbra tettük. Így éppen beestünk 8.30-ra a kórházba.

Már látom, hogy a kimaradt evés miatt nem tudja Gergő teljesíteni az elvárt napi mennyiséget, de nem görcsölök. Ha ma kevesebbet eszik, de a holnapi mérlegelésnél nem nyom kevesebbet, akkor nincs baj. Szerdán a gyerekorvos, most pedig a kórházi orvos is megállapította, hogy Gergő összekapta magát, ki van kerekedve, erős és szép. :) Mindkettőjüknek jeleztem az aggodalmam, miszerint csak nagyon ritkán és nehezen tud Gergő 450 g-ot enni, ami az ó súlya szerinti elvárt napi mennyiség... lenne. Mindketten azt mondták, hogy nem baj. Mi sem eszünk minden nap egyformán, és ahogy a felnőttekre, úgy a gyerekekre is hatással van pl. az időjárás. A kórházi orvos azt mondta, hogy a szél kifejezetten negatívan befolyásolja az étvágyukat. Persze, lehet, hogy nem a meteorológiai szélre gondolt, csak én értettem rosszul. :D

A lényeg, hogy Gergő szépen fejlődik. :) Hétvégén készülünk az első babakocsis sétára. Legalábbis én. :) Péter még nem tudja, mert most ő alszik kicsit. (Délután én dőltem ki.) Szigorúan csak séta. Nem ülünk be sehova, és a bkv járműveit meg sem közelítem. Tombol az influenza. A fene akar visszakerülni a kórházba. Pont ma írta az a lány, akit a kórházban ismertem meg (Gergőéhez hasonló problémával került be az ő kislánya, még bent vannak), hogy tele van az osztály, és a látogatási tilalmat sem oldották még föl. Kell a francnak a rengeteg nyavalya, amit ott be lehetne gyűjteni...

2 megjegyzés:

  1. szerintem a szél szélre gondolt :D attól meg tudnak vadulni... nálunk a hidegfront a kritikus... :) hajrá séta! :-*

    VálaszTörlés
  2. Márpedig szél volt ma is rendesen... Gergő alig aludt valamit napközben, rapszodikusan evett, nyűgös volt. Most végre elaludt. Már előre sajnálom, hogy 11-kor fel kell ébreszteni, hogy egyen. :(

    VálaszTörlés