2011. június 23., csütörtök

A lift rejtélye

Reggel a ház levelezőlistáján figyelt a levél a közös képviselőtől. Az állt benne, hogy neki sikerült a gyártócég hibabejelentő számán elérni egy diszpécsert (nekünk két napon keresztül nem sikerült...), a szervizes pasi jelentkezni fog, amint tud érdemi információval szolgálni. Nagyon úgy hangzott, hogy ma is gyalog kell lecipelnem Gergőt és a babakocsit, ha ki akarunk mozdulni a lakásból. Így is lett. Kaptam egy fülest, miszerint van egy jó zöldséges a környéken. Felkerekedtünk, hát, hogy beszerezzünk néhány szép barackot Gergő ebédjéhez.

Ma másik módszerhez folyamodtam. Azt választottam, hogy földöcögtettem a babakocsit Gergővel együtt a kilencedik emeletre, át a tetőn a B lépcsőházba, le a lifttel, ki a szabadba. Itt találkoztam a takarítóval, majd miután megtárgyaltuk, mekkora szívás ez a meleg meg a liftnélküliség, abban maradtunk, hogy szóljak neki, ha visszaértünk, segít a cipekedésben. Ha nem találkoztunk volna, külön ezért nem hívtam volna föl, de éppen szembejött. Együtt fellifteztünk a B lépcsőház kilencedik emeletére, átsétáltunk a tetőn, be a mi lépcsőházunkba, majd segített lecipelni a babakocsit a hatodik emeletre. Nagy segítség volt, sok időt és energiát megspórolt nekem.

Búcsúzásképpen beszélgettünk még a liftről. Kiderült, ő többet tud, mert találkozott a szerelőkkel, ő engedte be őket múlt héten. Nem lettem boldogabb attól, amit hallottam. Az van, hogy -ahogy ő tudja-, a szerelő azon nyomban ki tudta volna cserélni a motort, és már régen boldogan használhatnánk a meggyógyított liftet, de mivel még garanciális, nem nyúlhat bele, a gyártóval kell egyeztetni (vagy mi). Pfff... Nagyobb a baj, mint hittem. Ebben az évben már nem lesz lift, ha ilyen sebesen haladnak a dolgok. Marad a cipekedés, az izzadás és a puffogás. :S

Pénteki kiegészítés: délelőtt összefutottunk a szerelőkkel a kilencedik emeleten. Érdeklődésünkre azt a választ kaptuk tőlük, hogy reményeik szerint ma lesz lift. Délután jöttünk haza, lift és szerelők sehol, viszont a kilencedik emeleten eltűnt az értesítés a liftajtóról (ami arról tájékoztat, hogy nem tudják, mikor lesz készen, és addig a B lépcsőház liftjét használjuk, türelmet kérnek meg minden...). :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése