2012. július 8., vasárnap

Agylágyulás...

Van itt ez a borzalmas hőség, amit már mindenki un. Egyrészt azért, mert benne él, de ha ez nem lenne elég, szerencsétlen erre tévedőknek állandóan erről nyafogok. Idegesítő, tudom. Engem meg ez a hőség idegesít, de nagyon. Szeretném már ledolgozni a felhalmozódott restanciákat, pakolni, takarítani, főzni, de a puszta létezés is nehézséget okoz. Itt van ez a szegény Gergő, aki talán még nálam is nehezebben viseli ezt az egészet, és az egyetlen fegyvere a nyűgösség. Máig legalább az alvása rendben volt, azaz el kellett ugyan vinni hűvös helyre pörgetni, de utána általában egészen jól aludt. Tegnap például este 11 körül úgy aludt el, hogy csak feküdtünk egymás mellett az ágyon, tartottam az arcunk előtt az iPhone-t, anyuval beszéltünk halkan, vártuk Pétert, hogy behozza Gergő megtöltött butykosát (Avent Varázsitató). Gergő csak nézte magát a kijelzőn, nyújtogatta a lábait felé, aztán hirtelen hasra fordult, és úgy is maradt. Kicsit vártam, simogattam a hátát, aztán hallottam, hogy egyenletesen szuszog. Akkor elrendeztem a párnákat az ágy szélén, és kiosontam. Reggel 6-ig aludt egyfolytában. :)

Ma délelőtt elmentünk Péter apujához Gödre, ott aludt kb. 3 órát, aztán elsétáltunk Péter nagybátyjához, ott szaladgált a kertben, aztán vissza, majd haza. A kocsiban bealudt Dunakeszi magasságában, azóta alszik. Már tervezzük, hogy menjünk pörgetni, és arra is készülünk, hogy este 11-nél korábban nem lesz alvás ma sem. Ha cserébe reggel 6-ig alszik, akkor tőlem lehet így.

A lakás szalad. Nem viccelek, tényleg. Tegnap óta nem vagyok képes rászánni magam, hogy kipakoljak a mosogatógépből, és bepakoljam a piszkos edényeket. :( A pakolás abból áll, hogy felszedem a földről a Gergő által összerajzolt lapokat, és felteszem a kisasztalára. Szánalmas vagyok. :(( Nem bírom ezt a hőséget. El akarok menni az Északi-sarkra! Most!

Tiszta ruháink még vannak. Mosni képes vagyok. :)

Meddig tart ez még? Ezúton szeretném megkérni azon barátaimat és ismerőseimet (és ismeretlen errejárókat), akik hűvös és/vagy esős helyen élnek, és elegük van belőle, hogy küldjék el a csapadék felét, én pedig küldöm a kánikula felét, azaz annak a hőmérsékletnek a felét, ami a normális érték fölött van. Egyébként már nem is tudom, mi a normális...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése