2012. július 7., szombat

Marketing kánikulában

Hihetetlen, ahogy képesek a vendéglátóegységek alkalmazkodni a változó igényekhez. Ahogy ma a Róbert Károly körúton suhantunk az IKEA felé (igen, megint ott jártunk... légkondi van, Gergő alaposan kiszaladgálja magát a gyerekrészlegen... :D), észrevettem egy táblát az egyik söröző bejárata mellett. Jó nagy tábla volt, suhanás közben is könnyen ki lehetett betűzni a feliratot. Nem hideg sörrel próbálta becsábítani a vendégeket. A táblán az állt óriási betűkkel, hogy Légkondi van! :D

Közben elért minket egy nagy zivatar, de volt ilyen tegnap is, a jelentős lehűlés viszont elmaradt. Hazafelé Péter rápillantott Kisautó külső hőmérsékletet mutató műszerére, és félig nevetve megjegyezte, hogy az már durva, ha 31,5°C hőmérsékletnél (este 9 óra körül) lehűlésről beszélünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése