2012. július 22., vasárnap

Majdnem piac

Ha már a tegnapi növénysimogatás nem pont úgy történt, ahogy gondoltuk, ma megnéztük a másik helyszínt, amit programként kitaláltunk. Beültünk Kisautóba, és megközelítettük a Szimpla Kertben üzemelő piacot. Nagyon kíváncsi voltam rá. Eredetileg úgy volt, hogy (úszóscimbi) Sáráékkal megyünk. Elsősorban azért, mert tőlük tudjuk, hogy egyáltalán van ilyen, másrészt beszéltünk róla, hogy majd együtt megyünk. Reggel hívtuk is őket, de nem sikerült beszélni, úgyhogy hármasban indultunk neki.

Amikor beléptünk, megcsapott az erős sajtszag. Még az sem segített, hogy nyitott helyen voltunk, mert ez még a kapualjban volt, ahol annyira azért nem jár a levegő. Kecskesajtokat, lekvárokat, kolbászokat láttam, de ezt a részt leginkább túl szerettem volna élni, hogy aztán a kertbe kijutva alaposan szétnézzek. Nem lett belőle semmi. :( Éppen csak kiértünk a levegőre, azt néztem, hogy merre induljak el, amikor megláttunk néhány békésen cigizgető embert. Péter elhúzta a száját, és megjegyezte, hogy tudomása szerint a hely nem dohányzó. Ebben igaza van, és engem is zavartak, de annyira szerettem volna tovább nézelődni, hogy javasoltam, hogy menjünk a másik oldalon. Péter viszont közölte, hogy neki elege lett a tömegből, ott megvárnak Gergővel, én meg menjek, nézzem meg, ami érdekel. Lefagyott az arcomról a mosoly, és szó nélkül elindultam kifelé. Az utca felé. A kocsi felé. Persze, Péter nem értette, mi bajom van, hiszen ő mondta, hogy nézzek szét nyugodtan. De jó program lett volna egyedül nézelődni, magamnak mutogatni a szép és érdekes standokat, miközben tudom, hogy türelmetlenül toporog az ajtóban, Gergő meg unatkozik a nyakában... Nyilván én voltam az, akinek nem tetszett, hogy kivételesen nem az én éppen aktuális hangulatomhoz kell alkalmazkodni. Kivételesen... persze... :/

Mindegy, eljöttünk. Nekem meg a Lehel piachoz nem volt kedvem, úgyhogy végül a Tescoban vettük meg az alapvetően szükséges cuccokat a délutáni vendégváráshoz. Éljen a piacozás! :S Megint jövő hétre marad a friss, finom és magyar zöldség meg gyümölcs, mert másmilyet nem veszek, a Tescoban meg ritkán lehet kifogni. Most pont kaptam magyar paradicsomot, ami szép is, de pl. almából csak osztrák volt. :(

A Szimpla piac egyébként szerintem szuper. Az ötlet maga, és a megvalósítás is. Szeretnék még adni neki egy esélyt. Talán később, ha kevésbé hisztis időszakot élünk. Most mindannyian nyűgösek vagyunk. Jöhetne már az alagút és annak a vége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése