2012. július 10., kedd

Az élet szép

Kettőt pislogtam, és megint hétfő van. Azt sem tudom, mit csináltam. Igyekeztem túlélni a hőséget, és ez nagyjából ki is töltötte a napokat.

Megharapott egy kullancs, ami nem olyan jó, az viszont igen, hogy pillanatok alatt szakértő kezekbe kerültem. Egy új technikát tanultam, a cérnásat. Azaz nem tanultam meg, csak hallottam róla, de az már majdnem ugyanaz. :)

Ezen a héten is ettünk pekingi padlizsánt. Nem ezt terveztem, de mivel váratlan vendég jelentkezett be, akivel régen beszélünk már róla, megcsináltam. Köszönet neki érte. Kár lett volna kihagyni.

Az IKEAban lőttünk nekem  2 db strandkendőt 490,-/db áron. Ebben az őrült hőségben a legjobb otthonka. :)

Szombaton kihagytuk a piacot. Nem ez a jó, hanem az, amit helyette csináltunk. Felmentünk a hegyre Gergő úszóstársáékhoz. Sétáltunk az erdőben a kutyákkal, ettünk jégkrémet, Gergő bealudt, aztán hazajöttünk.

Végre sikerült összefutni Gödön Péter nagybátyjával. Nagyjából annyit volt ébren Gergő napközben, amíg náluk voltunk, illetve az oda- és visszaúton. Kidőlt a melegtől a kocsiban Gödre menet, és onnan vissza is. :*

Kaptam egy új orchideát az IKEAban. Megpróbálok erre jobban vigyázni, mint az elődeire, bár az ő esetükben is mindent megtettem.

Két új szóval bővült Gergő szótára; felismerhetően mondja, hogy gomba és gomb. Az utóbbi inkább gooooob, de én értem. :)

Hőség, kánikula, időnkénti vihar ide vagy oda, a muskátlik ezerrel virágoznak. Érdekes, hogy pont az a növény bírja nálam legjobban a kiképzést, amelyiket eddig egyáltalán nem kedveltem. Tavaly óta viszont egészen jóban vagyunk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése