2012. április 14., szombat

Bigfoot maga

Hónapokkal ezelőtt született a név a húgom jóvoltából. Gergő örökölt néhány szaladgálós cipőt az unokaöcsémtől, hogy amíg nem jár, legyen mit a lábára húzni a babakocsis sétákhoz lefagyás ellen. Egyetlen cipőt sikerült használni, a többi nem ment rá a lábára, pedig elvben jónak kellett volna lennie. Elvben. Papírforma szerint mindegyiknek nagynak kellett volna lennie egy Gergő korú gyereknek. Hát, nem. Kicsik voltak. Ekkor nevezte a húgom Bigfootnak Gergőt, aki azóta igyekszik megfelelni a névnek.

Amikor elkezdett járni, hagytuk a kölcsöncipőket, és beszereztük az első saját cipőt az úrnak. Azzal a tudattal és elképzeléssel vettük meg, hogy nyárig ki van pipálva a cipőkérdés, mert télen vastag zoknival, tavasszal vékonnyal hordható. Mostanában rendszeresen járunk játszótérre Gergővel, sokat szalad, mászik, fut. Néhány napja vettem észre, hogy a nagylábujjánál sötétebb lesz a harisnya vagy zokni a cipőtől. Először nem nagyon foglalkoztam vele, azt gondoltam, ez természetes, hiszen ott jobban dörzsöli. A héten viszont elgondolkoztam, hogy vajon nem nőtte-e ki a cipőt. Reméltem, hogy nem, de azért összemértem a cipő talpát Gergőével, és kerestem az ujjnyi különbséget a két hossz között a cipő javára. Nem nagyon találtam. Pörögtünk még kicsit a témán, végül tegnap elmentünk a Brendonba. Megtaláltuk ugyanazt a lányt, aki januárban segített nekünk, ő is összemérte a talpakat, és kimondta: Gergő kinőtte a cipőt. A bolt adatbázisa szerint 3 féle fiúcipőből volt 22-es méret. Ebből kettőt gyorsan kilőttünk a szabása miatt (Gergő lábfeje elég magas, a legtöbb cipő nem megy rá), próba során a harmadik sem maradt fenn a rostán. Jónak tűnt, de ezen is volt egy varrás, ami miatt nem tudtam felhúzni Gergő lábára. Imádom a traktoros cipőt. Sajnálom, hogy le kell cserélni. 21-es méretig gyártják, úgyhogy esély sincs, hogy máshol találunk. Most figyelhetjük a honlapot, hogy mikor esik be hozzájuk megfelelő szabású 22-es cipő. Aztán már csak abban reménykedhetünk, hogy nem aranyárban mérik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése