2012. április 17., kedd

Törlőkendő - Pampers

Nyáron sikerült egyszerre hazamenni a húgomékkal, a sógorom (nem hiszem, hogy írott formában használtam már ezt a szót, szóban sem gyakran, de olyan hosszú körülírni) titkos meglepetésként odaszervezte a húgom otthoni barátnőit grillezésre. Az egyik távolba szakadt barátnő nekünk (azaz leginkább Gergőnek) is hozott ajándékot: többek között egy ilyen popsikendőt. Nagyon aranyos volt tőle, hogy gondolt ránk (is), ezért mosolyogva megköszöntem, de sejtettem, hogy nem leszünk nagy barátok. A popsitörlővel.

Amikor rákerült a sor, óvatosan nyitottam ki, élénken élt még bennem a pelenka okozta bőrbaj emléke. Ahogy kibontottam, megcsapott a jellegzetes, nagyon erős illat. Már ennek hatására is elkezdett viszketni a kezem, de mivel tisztában vagyok vele, hogy ez csúnya előítélet, vettem egy nagy levegőt, és kipróbáltam. Tapintásra, nedvességre szuper volt, és mivel akkor még nem tudtam, milyen hatással lesz a kezemre, szívesen használtam. Az illata nem tetszett, de úgy voltam vele, hogy ha nem is veszünk ilyet többet, ezt azért elhasználom.

Másnapra nyilvánvalóvá vált, hogy hasonló (ha nem ugyanaz) cuccal kezelték, mint a pelenkát. Kiszáradt, kivörösödött a kezem, iszonyúan viszketett. Alaposan megvizsgáltam Gergő bőrét, mert emlékeztem, hogy ő sem szerette az ugyanehhez a termékcsaládhoz tartozó pelenkát. Nem lett tőle semmi baja, úgyhogy a Tesco gazdaságos pelenka sorsa jutott a kendőnek, azaz Péter elhasználta, amikor ő pelenkázta Gergőt.

Eddig kettőből kettő. Azt hiszem, megállapíthatjuk, hogy nem a mi márkánk ez a fajta Pampers.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése