2012. április 16., hétfő

Pelenka - Tesco Baby essentials

Gyorsan megírom, mi javasolt a húgom, mi helyett vette meg véletlenül Péter az előbbi borzalmat. Ha már így lehúztam a gazdaságos változatot, meg kell védenem a Tesco becsületét. A mellényúlás után alig vártuk, hogy lehetőségük legyen (értsd: akciós) a színes változat beszerzésére.

Kicsit tartottam ugyan tőle az előbbiek miatt, de akkorát csalódtam pozitívan, hogy szinte hátraestem a meglepetéstől. Tapintásra kellemes, puha, semmiben sem különbözik a korábban megkedvelt márkáktól. Nem emlékszem, milyen minta volt az elsőként kipróbált méreten, de a lényegen nem változtat, akármit is nyomtak rá. (A 4+-oson tuti oroszlán van). Talán elefánt, de tényleg mindegy. A lényeg, hogy megtetszett, bevált, szeretem. Nem is lehet ezt tovább ragozni. :)

Egy időben gyakran vettünk ilyet, ami miatt mostanában ritkábban, az a többi kedvenc barátságosabb ára. Szombaton majdnem leemeltem egyet a polcról, mert brutál olcsó (51 Ft/db a 4+-os), de visszafogtam magam, mert van még 2 bontatlan csomag Huggies (a pelenkázótáskás akcióból), és a Jumbo Pack-es dm-esnek is megvan még a fele. Nem olyan nagy a lakás, hogy ipari mennyiséget tároljunk pelenkából, bármekkora is a kísértés.

Gyors fejszámolással arra az eredményre jutottam, hogy a jelenlegi mennyiség kb. másfél hónapra elég. Nagy valószínűséggel akkor még jó lesz Gergőnek a 4+-os pelenka. Hm... hm... nagy a kísértés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése