2012. április 1., vasárnap

Szél meg fog

Jó lenne egy inerciarendszer. Nehéz a megfigyelés, ha mindig jön valami újabb tényező, ami befolyásol(hat)ja az eredményt. Az utóbbi pár éjjel elég vegyesre sikerült; általában éjfélig pisszenés nélkül alszik, utána párszor kér enni reggelig, de a hét második fele nem volt ilyen szép. Olyan is volt, hogy fel kellett ébresztenem a már Álomföldön hajókázó Pétert, hogy szórakoztassa Gergőt, amíg lezuhanyzom. Ma már ébredt egyszer, pedig -viszonylag- messze még az éjfél.

A mai nap valami borzasztó volt alvásügyileg. Más szempontból szuper volt, mert végre sikerült összehozni, hogy eljöjjenek hozzánk Zitáék a Szív utcából. 3 hónappal fiatalabb a kislányuk Gergőnél, hihetetlen édesek voltak együtt a gyerekek. :) Kevés az olyan ember, aki nem ad kéretlen tanácsokat, nem véleményezi a gyereknevelési módszereinket, csak elfogad. Felüdülés volt velük találkozni. Már tele a nemlétező padlás a kéretlen tanácsokkal, szájhúzogatásokkal, rosszalló pillantásokkal. Egyre jobban sikerül magasról tenni arra, ha valakinek valami nem tetszik, csak fárasztó... Ma feltöltődtem. Kellett.

Mindemellett van ez a hülye szél. Nem tudom, kinek milyen élménye van, de nekem már nagyon elegem van belőle. Írországban is volt/van szél, de ott a mindennapi élet része, itt viszont nem, az pedig végképp nem vicces, amit a hatodik emleten képes művelni. A múlt héten vásárolt és elültetett fűszernővényeim sem szeretik; úgy tűnik a bazsalikon végleg feladta a harcot. Hosszúkás ládákba tettem némi földet, elszórtam virágmagokat, locsoltam, vártam a csodát. Megérkezett. Tegnap az utolsó ládából is kifújta a szél a földet. Ez a láda bírta a legtovább, mert valamennyivel több föld volt benne, mint a többiben. Most eldönthetem, hogy szeretném-e újrakezdeni az egész virágmagos projektet, de egyáltalán nem vagyok benne biztos. Van 5 db tök üres virágládám, mert felborította és kifújta belőlük a szél a földet. Klassz. Még szerencse, hogy nem volt időm előszedni a sarokból, leporolni és helyükre tenni a kinti bútorokat, mert talán néhány székkel most szegényebbek lennénk. Menjen innen ez a hülye szél most!

Gergőt is teljesen megbolondítja, bár nem tudom, mennyi szerepe van az alvási mintázatában a szélnek és a fogzásnak. Mondom, inerciarendszer kellene. Sosem tudom meg, hogy végigalussza-e a nagyágyon az éjszakát, ha mindig jön valami újabb zavaró tényező. Azt sem tudom, minek a számlájára írjam, hogy ma reggel 6-kor sikerült ébrednie, és bár ilyen nem ritkán fordul elő, sosem alszik el 10 óránál korábban, ma a 8.30-as reggeli utáni rámcsatlakozáskor elaludt a karomban. Lettem a nagyágyra, ahol 9.30-ig egyfolytában aludt, aztán fürdésig semmit, pedig többször próbáltam elaltatni. Este aztán 19.45-kor már becsuktam magam mögött a gyerekszoba ajtaját. Pillanatok alatt elaludt. Nem tudom, milyen lesz a mai éjszaka, de tudnék már aludni egy igazán jót. Mindegy, hogy a földön, Gergő mellett, esetleg a helyemen. A lényeg, hogy egyhuzamban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése