2012. április 11., szerda

C&A, Salgótarján, satöbbi

Nagyon készültünk az idei Húsvétra. Leginkább arra, hogy egyik gyerek sem tölti háton fekve a napokat. :) Sajnos, az idő nem volt kegyes hozzánk, a programok egy részét elvitte a hó(!), de így is maradandó élmény volt. Nekünk mindenképpen, és remélem, a gyerekeknek is.

Szombaton érkeztünk hosszú, tömött sorban. Ebédre ígértük magunkat anyuhoz, előtte beugrottunk Péter apujához. Kis csúszással indultunk ugyan, de sikerült 13.05-kor landolni anyunál. Szerintem az még ebédidő, úgyhogy sikeresnek veszem az érkezést. :) Útközben végig C&A-t kerestünk. Hónapok óta keresünk az unokaöcsémnek egy bizonyos tigrises fürdőköpenyt. Gergőnek lőttünk egyet korábban (kuponnal :D), és mivel a dm-es újraregisztráláskor megint kaptunk egy kupont, gondoltuk erre költjük. Igen ám, de azóta nem láttunk sehol. Pénteken elfelejtettem magammal vinni a KÖKIbe, így be sem szagoltunk a C&A-ba, pedig érzem, hogy ott lett volna... Itthon eltettem a kupont, hátha sikerül még bejutni egy C&A-ba, mielőtt kipakolnánk a szajrét a kertbe. (Kaposváron ugyanis divat az ajándékkeresés (egyáltalán az ajándékozás) Húsvétkor, és bár tőlem fényév távolságra áll az egész, nem állok a szórakozás útjába...) Mivel nem gyakran járok Salgótarjánban, és nem is követem, hogy mikor mi épül/nyílik, a Google-t hívtam segítségül a lehetséges C&A üzleteket felkutatásához. Azt írta, hogy Salgótarjánban van. Kétkedve húztam föl a szemöldököm, de amikor a C&A honlapja ugyanezt állította, kezdtem elfogadni, azt viszont továbbra sem tudtam, hogy hol, ugyanis arról végképp nem volt tudomásom, hogy épült volna egy Stop.Shop. Nem adtuk föl. Salgótarjánhoz közeledve előkerült az iPhone. Vadul kérdeztük tőle, lát-e valahol a közelben C&A-t, de következetesen a losonci áruházat dobta föl. Nem jó. Nagyon nem. Nem jó jel. Az sem, hogy a Salgótarján mellett lakó barátnőm sem tudott segíteni. Konkrétan azt mondta, hogy ha megtalálom, szóljak neki, mert azonnal indul bevásárolni. :) Már teljesen letettem róla, hogy megtaláljuk, amikor beugrottam a Tescoba, és a parkolóból kihajtva Péter bekanyarodott az egyik utcába. Azt hittem, elfelejtette, merre kell menni, mert totálisan az ellenkező irányba fordult, de mondta, hogy kapaszkodjak meg, mert megtalálta a Stop.Shop-ot. Na, ne! Mentünk, mentünk, egyre beljebb jutottunk az egyre rondább utcán, amikor nyilvánvalóvá vált, hogy valaki szórakozik velünk. Hatalmas agyunkkal végül rájöttünk, hogy a cikkben ugyan valóban arról van szó, hogy 2009-ben tervezték az építkezést, de valószínűleg el sem kezdték a válság miatt. Más ötletünk nincs. Már csak azt nem tudom, miért van az összes illetékes honlapon tényként feltüntetve.

Tegnap beugrottunk Péter munkahelyére, hogy találkozzunk a húgával, aki elhozta a megjavított Bubut (éljen éljen), és ha már arrafelé jártunk, megnéztük, van-e az Allee C&A-jában köntös. Nem volt. Kezdek elkeseredni. Félek, hogy kilistázták, mert mindenhol csak a másikat lehet kapni, ami nem pont olyan, mint amelyiket keressük, ráadásul a legnagyobb mindenhol 80-86-os, nekünk (azaz Matyinak) viszont 92-es kellene. Ha valaki lát egyet, sikítson! (Most alszik Gergő, de amint felébred lefényképezem az övét, mert a neten sehol sem találok képet, csak a másikról.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése