2011. május 21., szombat

Allergia

Nagyjából 2 hete figyelem, mire lehetek allergiás, ugyanis egyik napról a másikra megjelent a tünet a kezemen és a szememen. Ez a két hely jelzi ugyanis, ha valami olyan kemikáliát használok, amire allergiás vagyok, csak eddig nem tudtam róla. Helyre ekcéma figyel ilyenkor ezen a két helyen, ami nem fertőző ugyan, de nem is túl dekoratív.

Első körben kerültem a WC-ben lévő kézmosót, amit ugyan használunk egy ideje, de hátha ő a hibás. Semmi változás. Aztán az arclemosóra gyanakodtam, mert eddig nem ilyet használtunk, de legutóbb ez volt akciós. Még nem jutottam el addig, hogy ezt kiiktassam, mert nem várt megoldás adódott.

Gergő combtöve elkezdett hámlani. Volt már ilyen, amikor egészen kicsi volt, és gyorsan elmúlt, ezért nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Pétert viszont aggasztotta, így elkezdtünk gondolkozni, mi okozhatja. Nem használtunk új mosószert, öblítőt (nagyon régen csak Ökonetes cuccal mosok), popsikrémet, fürdetőt. Csak a pelenka maradt. Tény és való, hogy elkezdtük használni azt a Pampers-t, amit még korábban kaptunk, de még nagy volt. Itt megjegyzem, hogy ötféle állat ficcen a pelenkákon, és megfigyeltem, hogy 2 napig Gergő kizárólag a bárányosba tette a nagycuccot. Csak bárányosba és minden bárányosba, bármikor is adtam rá. :) Szóval, elkezdtük használni az ajándékpelenkát. Péternek jutott eszébe, hogy esetleg az lehet a bűnös Gergő hámlásában. Eldöntöttük, hogy pihentetjük kicsit a használatát és visszatérünk a jól bevált dm-esre. Én csak annyit fűztem hozzá, hogy ha az én problémám is megoldódik, akkor végleg száműzzük a lakásból a Pampers-t.

Tegnap délután tértünk vissza a dm-esre. Este már nem viszketett a szemem, Gergő combtöve is javulni látszik. Sajnálom, de a fél csomag Pampers megy Áronnak, aki 6 héttel fiatalabb Gergőnél, és még el sem kezdte használni a 3-as pelenkát. Tegnap voltunk náluk. Kár, hogy akkor még nem volt biztos a Pampers bűnössége, mert akkor már náluk lenne a csomag.

Úgy beszéltük meg, hogy délután 4 és 5 között érkezünk hozzájuk, a pontos érkezés Gergő ritmusától függ. Ehhez képest nem sokkal 6 előtt értünk a házuk elé, mert még beugrottunk ebédelni (estebéd?) és valamit venni Áronnak. (Egy nagyon édes napozót lőttünk, Gergőnek is elfogadnám, bár van neki bőven. :D) Háromnegyed hatkor indult el Péter parkolójegyért. A legközelebbi nem adott jegyet. A következő sem. A harmadikhoz csak elindult, de 1 perccel 6 óra előtt visszafordult. Egy arra járó, éppen munkaidő után érkező parkolóőrtől megkérdeztük, ez mégis hogy van. Azt mondta, hogy háromnegyed után már általában nem ad a masina jegyet, csak akkor, ha többet dobunk bele, és akkor maradhatunk reggelig. Mi van?! Jó, hogy nem mindjárt hetihegyet kell venni! Grrrr... (Ez az eset a Dohány utca Erzsébet körút és az Almássy tér közötti részén történt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése