2011. május 5., csütörtök

Új pofa

Igen, tudom. Már annyiszor ígértem, hogy ez az utolsó változtatás a blog pofázmányán, hogy én sem hiszem el magamnak. :) Most nem mondok ilyet, de remélem, nem unom meg gyorsan. Amennyire tetszett az előző külső, amikor elkészült, most annyira komornak, sötétnek és idegennek éreztem. Lehet, a nyár közelsége okozza (pedig nem is szeretem), vagy a felszabadultság, ami abból adódik, hogy Gergő egyre nagyobb, egyre önállóbb és egyre együttműködőbb.

Szerintem áttekinthetőbb, barátságosabb lett.

3 megjegyzés:

  1. nekem tetszik.
    lehet kerni valami uditobb zenet? Alt. reggel olvasom a blogod es rendre bedepizek NJ-tol es alig akarodzik elindulni, haha.

    VálaszTörlés
  2. És lőn. :)
    Van valami ami kifejezetten segítene elindulni? Nehogy miattam késs el! ;)

    VálaszTörlés