2011. május 14., szombat

Jó kis nap

Gergő első hivatalos társadalmi eseményén vett részt ma. Esküvőn jártunk. Délután 4-re voltunk hivatalosan a mogyoródi aquaparkba, így miénk volt az egész délelőtt és kora délután. A délelőttöt nagyjából végigdöglöttük, elszüttyögtük, alig 11 után indultunk el a Westendbe, hogy beszerezzünk Gergőnek valami csinos cuccot. Rengeteg ruhája van, kapott is, örökölt is, de úgy gondoltuk, hogy ha két esküvőre is megyünk, mialatt Gergőre jók a 62-es cuccok, kap egy csinos ruhát. Az ingen (mert egy halál édes ingre esett a választásunk) kívül gazdagodtunk jó néhány élménnyel, de erről majd később.

Jól elsétáltuk az időt, így alig 2 óránk maradt a készülődésre. Ilyen gyorsan még nem festettem hajat. :) Már szinte indulni kellett volna, amikor eljött a harisnya felvevésének ideje. Tudtam, hogy hol van. Tudtam. Nem volt ott. Pánik. Nincs másik. Most mi lesz? Péter lazán csak annyit fűzött a vergődésemhez, hogy menjek harisnya nélkül. Ezt hogy gondolja? Csinos ruha harisnya nélkül? Az meg milyen? Ráadásul biztosan a cipő is töri a pucér lábam. Futottam még két kört, kiürítettem az esélyes fiókokat és az esélyteleneket is, de semmi. Nem volt más megoldás, kénytelen voltam harisnya nélkül, pucér lábszárral nekivágni az eseménynek. Odaérve mindenkinek a lábát néztem, és meglepődve tapasztaltam, hogy 5-ből 4 szoknya alól harisnyátlan lábak lógtak ki. Nocsak. Nem lógtam ki a sorból. Meleg is volt. Nagyon meleg, úgyhogy óriási szerencse, hogy nem találtam meg a harisnyát. Ott folytam volna szét a melegtől az aszfalton. Nem tűzött a nap (még csak az kellett volna), hanem az a párás, fülledt meleg volt, mintha a következő pillanatban leszakadna az ég.

Gergő nagyon jól bírta a kiképzést. Amikor csak tehettük, kivettük a hordozóból, mert már többször tapasztaltuk, hogy amikor meleg van, beleizzad. Néhány bevásárlás után érezhetően nyirkos volt a hátán a ruha. Majdnem 3 órát töltöttünk az esküvőn és a sátras fogadáson (hidegtál, saláta, töki pompos és zsíroskenyér zöldhagymával Péter nagy örömére), és csak a végén kezdett el nyűgösködni, jelezni, hogy éhes. Indulás előtt kapott uzsonnát Kisautó hátsó ülésén (már rutinosan), majd hazafelé menet beugrottunk egy gyors névnapi köszöntésre (Szonja). A gyors köszöntésből másfél órás babázás lett, Gergő közben elfogyasztotta az elővacsorát. Élvezte az őt körülvevő csodálatot, fürdött a női pillantásokban.

Most alszik. Kidőlt. Reggelig így lesz. :) Rugalmas gyerek, az biztos. Nem szívatjuk direkt, nem csinálunk ilyet gyakran, de kipróbáltuk és nem volt gond. Jó ezt tudni. Jövő hónapban férjhez megy a középiskolás barátnőm. Nem mi leszünk az utolsó távozók a lagziból, de nem is kell a szertartás után közvetlenül lekoccolni. Kicsit maradhatunk. Nem sokat, csak éppen annyit, hogy az okos lányhoz hasonlóan ott is legyünk, meg ne is. Gergőnek van új ruhája. Meg kell mutatni. :)

4 megjegyzés:

  1. Mi pont tegnap vettünk két nagyon csini rucit a tkmax-ben. Egy vajszinűt és egy hófehéret citromsárga tulipánokkal. Mindkettő rendelkezik vagy három alsótüllszoknyával. Halál aranyosak és elegánsak. Jól jönnek majd a keresztelőre, ha a gyermek lány lesz. Ha nem, akkor visszavisszük őket. A babónak van innentől 27 napja, hogy megszülessen :-)))

    VálaszTörlés
  2. Nehogy visszavigyétek! És, ha a következő lesz lány? :) Vagy hagyjalak békén? :D

    Ez a 27 nap (azaz ma már csak 26 :D) a kilakoltatási dátum? Csak azért kérdem, mert a számlálódon sokkal kevesebb nap van. ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát az úgy van, hogy már csak 6 nap a kiirtig, de még plusz 10 nap a túlhordás. A rucikat lehet max 28napig visszavinni a tkmax-be. Annyi időnk van, hogy kiderüljön, hogy fiú-e vagy lány-e...

    VálaszTörlés
  4. Á, értem. :) Izgulok értetek, figyelem a híreket. ;) :*

    VálaszTörlés