2011. május 1., vasárnap

Kalap

Pénteken Péter itthonról dolgozott. Az ő ötlete volt, hogy nézzük William és Kate esküvőjét, nekem eszem ágában sem volt. Végül én néztem végig. Péternek közben munkája akadt, én meg úgy gondoltam, elég nagy esemény ez, hogy ne hagyjam ki, meg aztán így Gergő is elmondhatja magáról, hogy látta. :)

Két dolog érdekelt az egészből: Kate Middleton hétpecsétes titokként őrzött ruhája és a kalapköltemények. Az előbbi szerintem nagyon szép volt. Kellőképpen elegáns, ugyanakkor nem hivalkodó. Mivel állandóan párhuzamot vonnak Diana és Kate között, azt hittem, ez a ruha is Elisabeth Emanuel tervezés lesz. Végül McQueen lett, és ez szerintem jó döntés volt.

Kate Middleton (MTI/AP)

Ami pedig a kalapokat illeti... nos, felülmúlták az elképzeléseimet... vagy inkább alul. Borzasztóbbnál borzasztóbb fejékekkel jelentek meg a hölgyek. Az abszolút győztes nálam Beatrice yorki hercegnő egy Philip Treacy kalappal, és ahogy az azóta megjelent cikkeket elnézem, ezzel nem vagyok egyedül.

Beatrice yorki hercegnő (neon.hu)

A sok borzalmas kalapot elnézve volt/van egy olyan érzésem, hogy van ebben a kalapdologban valami szándékos polgárpukkasztás. Az a variáció nem lehet igaz, hogy szerintük szépek. :)

Azt még valaki elmesélhetné, miért jó, hogy némelyik csodakalap nem a viselője fején, hanem a homlokán van, nem ritkán a szemei között is.

Szeretem a kalapokat (bár nem szoktam hordani), de ezek nem azok, hanem valami izék a fejükön. Örülök, hogy nálunk nem vált szokássá, hogy elegáns ruhához valami hasonlót kell a fejünkbe nyomni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése