2011. május 1., vasárnap

Idő mindenre

Kicsit elfáradtam. Nem tudom, hosszúra nyúlt tavaszi fáradtság ez, vagy már így maradok örökre. Nem tudom, más hogy csinálja, de nekem gyakorlatilag semmire sincs időm Gergő mellett. A lakás szalad. Megpróbálok futni utána, néha úgy tűnik, sikerül, de aztán megint a fejemre borul egy nagy rakás tennivaló.

Az előző bejegyzést másfél hétig írtam. Amikor időm lett volna folytatni, nem bírtam nyitva tartani a szemem. Most is aludnom kellene. Az, hogy még ébren vagyok, annak az eredménye, hogy viszonylag későn (este 6 körül) megittam egy erős kávét. Az instant kávéhoz szokott szervezetem befogadta a főzött kávét, feldolgozta, most meg itt pislogok. Péter odavan Monopoly partin, Gergő egyetlen nyikkanás nélkül alszik. Gondoltam, szétnézek a neten, a nyakára lépek néhány restanciának. Ha egyszer elkezdem, nehezen szabadulok. Holnap május elseje, Városliget, anyák napja. Nem kellene végigaludni.

Tegnap este életében először Gergő egyedül aludt a szobájában. Úgy terveztük, hogy 3 hónapos korában költözünk vissza a hálószobába, de nem jött össze. Az elmúlt időszakban ugyanis, mivel beköltöztünk a gyerekszobában lévő másfél személyes ágyra, a hálószobai ágy szabad prédává vált a tiszta ruhák számára. Befoglalták. Sokszor annak is örültem, ha a mosást követően viszonylag korán ki tudtam teregetni a ruhákat. Ehhez előtte le kellett szedni a száraz ruhákat. Örültem, ha arra volt időm, hogy az ágyra halmozzam őket, eltenni már nem tudtam. (A vasalást már régen feladtam.) Nos, ezeket a ruhákat kellett tematikusan elhelyezni úgy, hogy még mindig több cuccunk van, mint helyünk. Ez a helyzet lassan megoldódni látszik, ugyanis a gödi házból elhoztunk néhány bútort (milyen nagyképű vagyok ezzel a többesszám második személlyel, pedig egyik fordulónál sem voltam ott), de még nem laktuk őket be. Az is idő...

Visszatérve Gergőre... fürdetés, evés a szokásos módon zajlott, Gergő ugyanúgy beájult, ahogy máskor. Bekapcsoltam az ágyát körbevevő kütyüket és bevonultam a hálószobába. Nem voltam elszánt. Kicsit sem. Azzal a gondolattal aludtam el, hogy mi van, ha nem hallom meg, amikor felébred. A bébiőr ugyanis nem reagál a finom kis hangokra, a gügyögésre, csak a sírásra. Féltem, hogy mi lesz, ha rájön, hogy magára hagytuk. Minden félelmem alaptalannak bizonyult. Igaz ugyan, hogy valóban nem hallottam a halk neszeket, de amikor reggel 7-kor bekukkantottam a gyerekszobába, egy kipattant szemű Gergőt találtam, aki halkan magyarázott a rácsvédő mintájaként funkcionáló állatkáknak. Ugyanazt a széles mosolyt kaptam meg, amikor észrevett, amit minden reggel. Mondtam már, hogy imádom? :)

Olyan sok minden történt még az elmúlt napokban/hetekben, de már nehéz felidézni. :( Ha sikerül, itt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése