2011. május 27., péntek

Vásárlás babakocsival 4.

Szerdán pizzagolyóra fájt a fogam. Gyorsan megnéztem, van-e itthon elég liszt meg élesztő, aztán belepakoltam a tészta hozzávalóit a gépbe. Már javában pörgette, amikor elővettem a fagyasztott spenótleveleket olvadni és rájöttem, hogy egy darabka sajt sincs itthon. Ha hamarabb eszembe jut, neki sem állok, de már nem volt visszaút. Megvártam, amíg csipog a gép, beleszórtam a fűszereket, dobtam Gergőre egy vékony sortot, a lábamra flip-flopot (nyár van vagy mi a szösz), és elindultunk. Nagybevásárlás szóba sem jöhetett, nem akartam cipekedni a melegben, de néhány apróságot muszáj volt venni a sajt mellett.

A cél: Tesco Express (a továbbiakban kistesco), Budapest XIII. Dunavirág utca

Az oda- és a visszaúton nem volt semmi érdemleges, ha azt nem számítjuk, hogy szinte végig díszkővel van kirakva a járda, ezáltal Gergő feje úgy pattogott, mint a ping-pong labda.

A bejáratnál megtorpantam, mert azt vártam, kinyílik a fotocellás ajtó, de nem történt semmi. Nem tragédia, képes vagyok kinyitni az ajtót, csak meglepődtem. Nem voltam még kistescoban. A sorok között remekül elfért a babakocsi, jól lehetett lavírozni. Néhány vásárló arcán láttam, nem tetszik, hogy kicsit jobban előre kellett hajolni a zöldségesszatyorért, mert pont ott volt a babakocsi, de velük nem foglalkoztam. Elérte vagy elérte? Hát, akkor meg? Ezek a vásárlók mind nők voltak. A férfiak sokkal intelligensebben vásárolnak, ezt már korábban megfigyeltem. Nők közül csak a kisgyerekesek vagy az idősebbek figyelnek oda a másikra. A többi teszi a dolgát, mert muszáj bevásárolnia, és szeretné minél előbb letudni. A babakocsi akadályozza a szintidő teljesítésében. Értem én, csak leszarom. (Már bocsánat, de klasszikust csak pontosan. :D)


Az ajtó kifelé sem működött automatikusan. Előre mentem, kinyitottam az ajtót, már húztam kifelé a babakocsit, mire odaért a biztonsági őr, hogy segítsen. Tolt egyet a kocsin, mintha nem bírnám el. Aranyos. :)

Első önálló bevásárlás Gergő születése óta, ha a dm-eset nem számoljuk, de nem számoljuk, mert akkor nem vettem élelmiszert. :)

Összességében: teljesíthető. Nem volt rámpa, de lépcső sem, úgyhogy akadálymentesnek ítélem a helyet. Jó lesz.

4 megjegyzés:

  1. Nem mondod, hogy most voltál vásárolni először Gergővel? o.O Vagy félreértettem???

    VálaszTörlés
  2. Úgy értem, hogy csak mi ketten. Péter nélkül. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is úgy értettem. :D :D Kemény. :)))))))

    VálaszTörlés
  4. Mentem volna korábban is, de nem vezetek (kocsi sincs másik), a bkv meg nem babakocsibarát. Kistescora meg eddig nem volt szükség, nagybevásárlásokat szoktunk eszközölni. :)

    VálaszTörlés