2012. május 9., szerda

Az élet szép

Ez a hét úgy elszaladt, hogy észre sem vettem. Talán rövid munkahét miatt, amit akkor is érzek, ha a szó klasszikus értelmében nem dolgozom. Mire kettőt pislogtam, megint hétvége volt, aztán eljött a kedd, én meg itt vagyok, és igyekszem összeszedni az elmúlt hét szépségeit.
Napsütés. Sok napsütés.

Reggeli kávé az erkélyen, miközben Gergő boldogan szaladgál.

Kinyíltak a muskátlik. Nem hófehérek, de attól a pár rózsaszín ciromtól csak szebbek.

A reggel kimosott, délután kiteregetett ruhák estére megszáradnak.

Gergő egyedül iszik pohárból. Néha ugyan leissza magát, de még velünk is előfordul olykor. :)

Barátnők, akik 30 fölött is képesek hp viselkedésre egy lánybúcsún, és ez így van jól.

Séta a Margitszigetről az Operáig péntek éjjel.

Vasárnap este meglepetéspizza a szomszédból. Nem kellett vacsorát főznöm.

Nekem mézes zserbó és kinder maxi king, Péternek fekete csoki és epres sajttorta. Mind a négy fagyi. :)

Feltöltötték a játszótér homokozóját.

Mogyorós nápolyi a Lidlből.

Gergő bújik, átkarol, puszit ad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése