2012. május 31., csütörtök

Törlőkendő - Softino comfort

Az első törlőkendő, amit kizárólag azért vettem meg, hogy kipróbáljam. Már képes vagyok kíváncsiságból is venni egy -nekem- újat. Elvesztem. :)

A legutóbbi Lidl-s bevásárláskor ugrott valahogy a kosárba. Sokáig tartottam a Lidl-s cuccoktól, valahogy nem gondoltam őket komolynak. Egészen addig, amíg a húgomék közel nem költöztek az egyikhez, és amíg ott laktak, el nem kezdtek rendszeresen ott vásárolni. Akkor kerültek képbe -többek között- a gyerekruháik, amik nagyon beváltak. Hallottam már a pelenkáikról is, de addig még nem jutottunk. Most a törlőkendő volt soron, bedobtam egyet, hogy ha majd elfogy az akkor éppen tesztelés alatt lévő, akkor kipróbálom.

Kibontottam, megfogtam. Az első gondolatom az volt, hogy puha és nem száraz. A második pedig az, hogy nagyon kicsi, kb. fele a többi kendőnek. Azt gondoltam, nem lesz jó, de ha már megvan, elhasználom. Pár használat után meg kellett változtatnom a véleményem. Azért, mert kisebb a többinél, egyáltalán nem jelenti azt, hogy kicsi. Pont jó. Ha nem kell masszív cuccot lerobbantani Gergő fenekéről (amire egyébként nem is ezt használom, hanem jelenleg a zöld Huggies-t), nem kell ennél nagyobb. Tökéletesen át lehet vele törölni a(z előzőleg) pelenkával borított bőrfelületet.

Nincs átható illata, de nem is hiányzik. Tiszta, kellemes illata van. Tetszik. Ha legközelebb arrafelé járunk, jöhet még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése