2012. május 24., csütörtök

Törlőkendő - Libero

Kuponnal vettük. Egyáltalán nem éreztem késztetést a beszerzésre, de ha már jött a lehetőség, nem hagytuk ki. Sosem árt, ha minél több termékről derül ki, hogy jó-e Gergőnek és/vagy nekem, mert nem lehet tudni, mikor kerülünk olyan helyzetbe, hogy valami miatt csak ezt lehet kapni, csak ez van. Ha másért nem, ezért megérte megvenni. Kicsit tartottam tőle, mert nem hiszek a nagy márkák felsőbbrendűségében, a Pampers-szel meg is jártam. (Tudom, másnak meg csak az jött be, nem is azt mondom, hogy rossz a Pampers, csak nekem/nekünk nem való.)

Amikor rákerült a sor, kipróbáltam. Nem volt rossz, de elmaradt a hanyattesés. Nem volt rosszabb a megszokott (és lényegesen olcsóbb) márkáknál, de jobb sem. Elég puha, elég nedves, elég jó az illata, de annyival nem jobb, hogy ezt vegyem. Nem mondom, hogy nem vált be, mert tetszett, de nem hiszem, hogy venni fogok ilyet. Egy próbát megért, és ha minden kötél szakad, jöhet még, de valami más helyett biztosan nem fogom megvenni.

7 megjegyzés:

  1. időközben átálltunk a nem-jött-be-a-pampers oldalra, vagyis annyira csúnyán piros lett k. feneke, hogy már másra nem tudtam gondolni, lecseréltük a pelenkát. és láss csodát... :)

    -mitzi

    VálaszTörlés
  2. Mondanám, hogy "naugye", de akkor azt sugallnám, hogy szidom a Pampers-t, pedig nem ez a célom... Annyit mondok, hogy "hmmm.." ;)

    Mi lett a befutó?

    VálaszTörlés
  3. a nyuszis- 4es méretben zsiráfos :D

    -m-

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, tudom, melyik, de nem biztos. :)

    VálaszTörlés
  5. Ja, azt nem tudom, ezen milyen állat(ok) van(nak), mert sosem próbáltuk. :)

    VálaszTörlés