2012. május 2., szerda

Az élet szép

Alig kezdtem el, máris renitenskedtem. Tegnap este, amikor Gergő végre elaludt, ránéztem Bubura, végiggondoltam, hogy elő kell bányászni a hálózati csatlakozót, át kell rendezni a szobát, hogy egyik vezeték se feszüljön, majd vigyázni, hogy egy mozdulattal ne borítsak el mindent, ha bármerre mozdulnék a kanapéról. Képtelen voltam magam rávenni, inkább csattogtattam a távirányítót, és miután nem hatott meg a Gettómilliomos, a Zorró álarca, de még a Godzilla sem, megnéztük, hogyan veri meg Magiure Hendryt, ittunk hozzá bort, ettünk sajtot, majd elvonultam aludni. Bubu megvárt, mert olyan. Igyekszem a későbbiekben tartani magam a saját terveimhez, de nem ígérek semmit. Ha görcsölök rajta, nincs értelme az egésznek. Jó ez még ma is. :) Most is időrendi sorrend nélkül írom a dolgokat, mert képtelen vagyok rendszerezni, meg aztán időm sincs rá.



A Grace klinika után elkapni egy Vészhelyzet részt (a jövő heti műsorban nem látom...).

Az idei első fodrászkodás. Új fodrász tesztelve, beváltnak minősítve. A legszebb az egészben, hogy nagyon közel van.

Tiszta és -a körülményekhez és a lehetőségekhez képest- rendezett erkély-terasz (egyik része az, a másik az). Nem volt kis munka, de anyu segített.

Gergő hétfő délutáni alvása alatt anyu vigyázott rá, mi pedig elmentünk muskátlit venni az erkélyládákba. Igaz, hogy piros helyett csak fehéret kaptunk, és az is picit rózsaszín cirmos, de ez a tény sem tudja elvenni a kedvem.

Hétfő esti bevásárlás kettesben, amíg anyu őrzi Gergő álmát.

Tökéletes hosszú kávé a paksi Shell kútnál és Mohácson a sétálóutcában.

Bazsalikom-lime fagyi a Dunaparkban és körte-dió-méz fagyi Mohácson.

Mezítláb mászkálni a Szent István park homokozójában.

Elsétáltunk a Margitsziget új játszóterére az Árpád-hídon keresztül oda és vissza.

Meglepetés találkozás a Dunaparkban. Ezúton is bocsánatot kérek, ha sok voltam, de olyan nagyon örültem. :) :*

Gergő csupasz lábujjai a szandálban. :)

Tökéletesen kihasznált hosszú hétvége. Egyetlen percet sem vesztegettünk el.

1 megjegyzés: