2012. május 16., szerda

Az élet szép

Tegnap este nem volt jó kedvem. Nagyon-nagyon nem. Képtelen voltam pozitív dolgokra gondolni, pedig talán pont az lett volna jó. Gondoltam rá, de nem ment, pedig megint egy jó kis hét van a hátunk mögött.


Az anyák napjára kapott frézia túlélte az első napokat, ezerrel virágzik. A terasz asztalán kapott helyet, de mostanában nagy (volt) a szél, úgyhogy behoztam a lakásba. Imádom, hogy a lakásba belépve intenzív virágillat fogad.

Szereztünk végre piros ülőpárnákat az erkély székeire. Pont ilyet szerettünk volna. Szerintem nagyon szépek a lefestett bútorokkal.

Gergő rendeltetésszerűen használja a csúszdát. Már egy ideje egyedül csúszik ugyan, de eddig mindig hasra vágta magát csúszás előtt. Valamelyik nap viszont nagy vagányan ülve maradt. Arcán széles mosollyal, fején lobogó hajjal ért az aljára.

Tízóraira, uzsonnára simán lecsúszik egy alma vagy egy körte. Gergőnek, nem nekem. :) A héját sem kell levágnom, csak adjam minél előbb.

Van végre töltőm a telefonhoz. Valamikor régen eltört, csak szivargyújtóról tudtam tölteni, ezért néha Péter elvitte magával dolgozni. Volt, hogy anyu töltőjét használtam, ha éppen itt volt (vagy mi ott), esetleg Esztitől kértem el az övét a szomszédból. Egyik sem volt a legjobb megoldás, de ennek vége. Akkor és ott töltöm a telefonom, ahol és amikor nekem tetszik. Másnak ez nem lehet akkora nagy dolog, de nekem az. :)

Péter valamelyik nap hazajött egy vezeték nélküli vezetékes telefonnal. Ez ám a szép képzavar. :) Nagy segítség, mert nehéz volt Gergőtől telefonálni, illetve este szinte egyáltalán nem használtuk, vagy csak suttogva, mert nagyon közel volt a gyerekszobához. Most viszont oda visszük, ahova akarjuk.

Magyar Népmesék a Minimaxon. Egyelőre szerintem nekem jobban tetszik, mint Gergőnek, de örülök, hogy legalább ennek a zenéje is beépül a tudatalattijába Thomas, Chuggington mellé.

Úgy tűnik, beválik a leesésgátló Gergő ágyán. Ha nem felejtem el, ma este beüzemelem a régen nem használt bébiőrt, amíg fürdik (az ágya mögött van a konnektor), és a próbaüzem után visszaköltözöm a saját helyemre éjszaka. Nem emlékszem, mikor volt ilyen utoljára, de szerintem még tavaly.

Pizzagolyó medvehagymával a tésztájában. Isteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése