2012. május 24., csütörtök

Törlőkendő - Huggies

Akciós volt, és mivel akkor még nem ismertük, vettünk egy csomaggal. Bevallom, a csomagolása fogott meg. :) Tudom, ez egy kicsit sem számít, és nem szabad, hogy szempont legyen, de bedőltem a reklámfogásnak. Ma már nem annyira jellemző, de régebben szívesebben vettem meg valamit, ha tetszett a csomagolása. Mostanában ritkábban dőlök be a tetszetős külsőnek, azaz nem feltétlenül veszek meg valamit csak a csomagolása miatt, de olyat sem szívesen veszek, ami nem tetszik. Kivéve, ha utántöltőről van szó, és nem kell napi szinten néznem a csúnya flakont. :) Jól elkanyarodtam... Tehát, megtetszett a sok gyerekkéz a csomagon, és mivel a pelenkáját már ismertem és szerettem, ezt is kipróbáltam.

A többi után először furcsa volt, mert kevésbé textilszerű, inkább papírállagú (nem tudom jobban körülírni), de ez egyáltalán nem zavart. Puha, megfelelően nedves és nagyon jó az illata. Uborkás. Nagyon szerettem, de azóta nem vettem többet. A gond a papírállaggal volt. Nem zavart, csak gond volt vele. Akkoriban Gergő még előszeretettel szedte szét a törlőkendőket, ha megkaparintotta, azonnal tolta a szájába, és a kis fogkezdeményeivel szakította. Nem egyszer találtam apró fecniket a szájában, ami nem vicces. Fájó szívvel parkolópályára állítottam ezt a törlőkendőt, de nem felejtettem el. Szerintem fogunk még találkozni, mert tényleg nagyon tetszik, és az ára is kedvező.

2 megjegyzés:

  1. Mi Dublinban kb csak ilyet használtunk, én is imádom az illatát és nagyon jó nedves. A szakadás engem akkor idegesitett, mikor próbáltam kivenni a zacskóból és az ujjaim között maradt egy fecni, a kendő meg benn a zacsiban... :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez nekem is sokszor előfordul (a zöld verzióval is), és tényleg idegesítő, ha az ember siet, de annyira tetszik az egész, hogy emiatt nem listázom ki. :)

    VálaszTörlés