2012. május 24., csütörtök

Törlőkendő - Neogranormon

Ha jól emlékszem, a Felicitas kezdőcsomagban volt. Nem nagy, 10 db volt benne összesen, de arra jó volt, hogy ki tudjam próbálni. A csecsemősök tudhattak valamit (nyilván tisztában vannak a Felicitas csomag tartalmával), mert a felkészítőn mondták, hogy pelenkával nem kell készülni a kórházi napokra, de törlőkendővel igen, mert semmire sem elég, amit kapunk. Ha nem szóltak volna előre, küldhettem volna (ezért is) Pétert jobbra-balra, hogy legyen mivel tisztára törölni Gergő fenekét.  Nem tartott sokáig, talán az első napot sem fedte le, de addig jó volt.

A lényeg, hogy nagyon tetszett. Nem nagyon tudtam akkor, mi a különbség az egyes törlőkendők között, mert csak ezt próbáltam és azt, amivel készültem (zöld babylove), de meg voltam vele elégedve. Azóta kiváltottam néhány Felicitas csomagot (kettőt vagy hármat), és talán mindegyikben volt ilyen, és azt hiszem, a dm  bababónuszos ajándékcsomagjában is. Az a tény, hogy nem vettem még ilyet, nem jelenti azt, hogy nem szeretem, csak a többi mindig jobb árban van. Ha Gergő bőre igényelné az extra ápolást, akkor mindig lenne nálam, de mivel nincs rá feltétlenül szükségem, csak akkor használom, ha éppen kapok, akkor viszont nagyon szívesen. A 10 db-os kiszerelést különösen szeretem, mert minden táskában elfér.

Update: azóta vettem normál kiszerelésben is. Változatlanul nagyon tetszik. Minden tekintetben pont jó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése