2012. május 25., péntek

Törlőkendő - My Baby's (Tesco színes)

Anyu vette, mert akciós volt, és mert éppen készültünk nála tölteni pár napot. Mondta, hogy ne cipeljünk törlőkendőt meg pelenkát, mert vett. Nem ismertem, fogalmam sem volt, milyen, és bár kíváncsi voltam rá, és ki akartam próbálni, a biztonság kedvéért vittem másikat. Arra készültem, hogy ha valami miatt nem lesz jó a Tesco-s, akkor előkapom. Nem volt rá szükség, mert tökéletesen megfelelt a célnak, de nem is ájultam el tőle. Nem kötöttünk örök barátságot, de nem is mondom, hogy nem tetszett. Annyival nem olcsóbb (ha egyáltalán) a többinél, hogy rendszeresen vegyem, de ha éppen anyu ilyet vesz, szívesen elhasználom.

Egyik tulajdonságát sem tudom kiemelni, mert elég puha, nem szakad, egyikünk sem allergiás rá, mégsem a kedvencem. Azt hiszem, az egyetlen bajom az volt vele, hogy nem elég nedves, de már nem tudom biztosan. Arra is alig emlékeztem, hogy egyáltalán kipróbáltam, annyira nem tett rám mély benyomást. Bevált, mert mindenki bőre bírja, de nem hiszem, hogy gyakran fogom venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése