2012. május 30., szerda

Az élet szép

Tegnap nem volt erőm írni. 3 napos nettelenség után rámzúdult a sok információ, szinte sokkolt. Na, jó, nem estem pánikba (hiszen volt nálam törölköző), de képtelen voltam alkotni.
Kemény menet volt, de sikerült összeszerelni az átmeneti IKEA-s gardróbszekrényt. Megszenvedtem vele, de legalább tudom, hogy ez is megy. :)

Még a múlt héthez tartozna, de akkor elfelejtettem megemlíteni, hogy imádom az új hajfestéket. A hab állagút. Már 2 hete festettem be vele a hajam, de még nem ficcent ki egyetlen ősz hajszál sem. (Nem azért, mert nincs. :D)

Kép innen: Carte d'OR
Carte d'Or Cheesecake. Hát, ez valami isteni. Régebben azt hittem, nem szeretem a jégkrémet, és ez igaz is volt, mert a régi klasszikus epres, csokis meg vaníliás jégkrémet tényleg nem szerettem (és nem is szeretem azóta sem), amit úgy kellett kirobbantani a dobozból, és olyan nagyon műíze volt (és van is, mert még lehet kapni azokat is). Azóta lettem jégkrémrajongó, hogy először megkóstoltam a Carte d'Or kreálmányait. Kifejezetten a Gerbeaud-s kollekcióra vagyok ráállva. Alapvetően nem szeretem a cheesecake-et (valahol olvastam, hogy a sajttorta nem fedi le teljesen azt, amit a cheesecake ad, úgyhogy én sem hívom annak, csak akkor, ha anyuval beszélek, mert ő nem érti máshogy :D), de Péter imádja, úgyhogy rábeszéltem egy doboz megvásárlására. Senki sem bánta meg. Gergő sem.

Mojito ihletésű torta. A húgomnak készült, és bár egyáltalán nem lehet felismerni benne a Mojito ízvilágát, mindenkinek tetszett.

Napsütéses szuper hétvége Kaposváron. Gyereknap a főtéren, tanyázás, házon kívül ebédelés (az eating out mennyivel egyszerűbb, mint ez a körülírás), gyerekek összeeresztése és örülni annak, hogy milyen jól összenőttek.

Szombatra virradóra Gergő végigaludta az éjszakát. Este kb. 10-től reggel 6-ig egyfolytában aludt. Enni sem kért. Azóta egyszer ébred éjszakánként. Mára virradóra pl. 10 percet sem volt ébren, és ebben benne van a rámcsatlakozás is.

Alapvetően azt is pozitívumnak könyvelem el, hogy visszakerülnek a húgomékhoz a bútorok, mert az igaz, hogy visszatértünk a kezdetekhez (raktárfíling), de rá vagyok/leszek kényszerítve a selejtezésre, amit már régen meg kellene tenni, és az jó. Nem a selejtezés, hanem az, ami utána lesz.

A medvehagymás pizzagolyó még mindig finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése