2012. május 24., csütörtök

Törlőkendő - Huggies natural care

Éppen kifogyóban volt itthon a törlőkendő, és már éppen tettem volna a kosárba valamelyik megszokottat, amikor megláttam a polcon ezt. Emlékeztem a babatenyeres verzióra, és arra is, mennyire szerettem. Kíváncsi voltam, ez is olyan papírállagú-e, de már nem féltem annyira a használatától, mert Gergő időközben leszokott a törlőkendő foggal való tépkedéséről. Nem apróztam el, mindjárt 3+1-es csomagot vettem. Nem bántam meg. Az igaz, hogy ez is papírállagú, de nem bánom. Mindent elfeledtet az, hogy messze ez a legnedvesebb törlőkendő azok közül, amiket eddig kipróbáltam.

Nem kell két csomagot használni párhuzamosan, tökéletesen megtisztítja Gergő fenekét minden szennyeződéstől. Ettől függetlenül most kettőt használok, mert folyamatosan próbálgatom a többi törlőkendőt, és ami nem igazán vált be, az jó a kisebb kihívásokra. Szeretem, Gergő bőre is bírja, jó az illata, jól visszazárható akkor is, ha picit nedves lett a ragasztócsík (a dm-esekkel az egyetlen bajom, hogy ha pici nedvesség éri a ragasztócsíkot, nehezen ragad vissza), úgyhogy most ez az aktuális kedvencem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése